از ابتدای فصل خرید تا به امروزبیش از 48 هزار تن گندم در مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خریداری شده است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان با اعلام این خبر  گفت:بیش از 50 درصد گندم خریداری شده در شهرستان خدابنده صورت گرفته و شهرستانهای زنجان ، ابهر و ایجرود در ردیفهای بعدی هستند.

منصوری  افزود: اعلام خبر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در اواخر تیر ماه تأثیر بسزایی در افزایش مراجعات گندم داشته و بدلیل برتری نرخ خرید دولتی نسبت به بخش خصوصی ، عمده گندم برداشت شده تحویل مراکز خرید دولتی می گردد .

وی در خصوص نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان  ادامه داد: بهای مربوط به حواله های ثبت شده در سیستم بانک سپه تا مورخ 2/5/92 پرداخت شده و مابقی نیز در روزهای آتی واریز خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت غله اضافه کرد: حواله های جدید با قیمت 8000 ریال صادر می گردد و برای محمولات کیفی به ازای هر کیلوگرم 8140 ریال پرداخت می گردد.

 منصوری تصریح کرد :کشاورزانی  که قبلاً گندم خود را تحویل دولت نموده اند ، مبلغ 800 ریال به ازای هر کیلوگرم (مابه التفاوت قیمت جدید) به حساب اعلام شده ایشان واریز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تعداد 33 مرکز خرید در استان فعال بوده و آمار روزانه خرید گندم این شرکت سیر صعودی دارد.

 مدیرعامل شرکت غله ابراز امیدواری کرد تا پایان مرداد ماه بیش از 100 هزار تن گندم خریداری شود.

 

برچسب ها: خرید ، گندم ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.