نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه همکاری مجلس با دولت و مسئولان آینده برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی فرد افزود: این موضوع در جریان دیدارهایی که با رئیس جمهوری منتخب و مشاورانش انجام شده مطرح شده و زمینه تعامل سازنده و موثر فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس متعلق به عموم مردم است ، گفت: بنده به عنوان یک اصولگرای آزاد اندیش با حفظ اصول و مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی به همه سلایق سیاسی و همه گروه های قانونی به دیده احترام نگاه می کنم.

افضلی فرد در خصوص مواضع خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با مبنا قرار دادن همین اصل ، سعی کردم خود را محدود به طیف خاصی از مردم نکنم و براین اساس نه سخنرانی سیاسی رسمی در خصوص کاندیداها داشتم و نه زیر هیچ بیانیه ای را امضا کردم.

وی افزود: در عین حال نظرات و دیدگاه های خود را که مبتنی بر اصول و مبانی انقلاب است بطور صریح و شفاف بیان کردم.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که نسبت به ولایت و قانون اساسی و مطالبات به حق مردم دارای زاویه هستند باید مورد نقد قرار گیرند و کسانی که نسبت به قانون و ولایت تمکین می کنند باید مورد احترام و تمجید قرار گیرند.

افضلی فرد در ادامه با اشاره به افراط گرایی در برخی مواضع جریانات سیاسی گفت: متاسفانه بعضاً در میان هر دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی افراط و تفریط هایی وجود دارد که منجر می شود به اینکه تا از یک جریان یا از یک چهره متعلق به آن جریان علیرغم همه ضعف ها و مواضع نابجا و نامناسب دفاع شود.

وی ادامه داد: اگر از جریان مقابل نسبت به قانون اساسی و ولایت در مقام فعل و عمل تمکین کند هیچ تمجیدی صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل عضویت در کمیسیون اصل 90 مسئولیت بیشتری برای صیانت از حقوق حقه مردم دارم ،اظهار کرد: برای جلوگیری از تعرض به بیت المال و دفاع از حقوق مردم پرونده هایی که به این کمیسیون می رسد به دقت بررسی و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

افضلی فرد از جمله پرونده های موجود را تخلفات واردات کالاهای لوکس و تخلفات حفاظت از محیط زیست عنوان کرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، همکاری ، مجلس ، با ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.