اين طرح ها شامل 5 طرح گازرساني، يک طرح فرستنده ديجيتال و 6 طرح عمراني است که با حضور استاندار در شهرستان هاي فردوس، بشرويه و خوسف افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، استاندار خراسان جنوبي در مراسم افتتاح اين طرح‌ها گفت: با راه اندازي طرح ايستگاه فرستنده ديجيتالي فردوس، 50 هزار نفر در شهرهاي فردوس، سرايان، آيسک، اسلاميه و تعدادي از روستاها از 20 شبکه تلويزيوني و 16 شبکه راديويي ديجيتال برخوردار شدند.

با بهره برداري از طرح ايستگاه فرستنده ديجيتالي فردوس، جمعيت برخوردار از شبکه هاي ديجيتالي در استان به 55 درصد رسيد.

گازرساني به شهر ارسک و روستاهاي حجت آباد در شهرستان بشرويه، روستاي افقو در فردوس و روستاهاي مهديه و کلاته ملک در شهرستان خوسف از ديگر طرح هايي بود که در خراسان جنوبي افتتاح شد و هزار و 179 خانوار از نعمت گاز شهري برخوردار شدند.

قهرمان رشيد هزينه گازرساني به اين مناطق را 6 ميليارد و 100 ميليون تومان اعلام کرد و افزود: با گازرساني به اين روستاها، جمعيت روستايي برخوردار از گاز شهري در خراسان جنوبي به 60 درصد رسيد.

همچنين ديشب 6 طرح عمراني شامل ساختمان هاي اداري شهرداري و آتش نشاني با زيربناي 550 متر مربع، سيل بند به طول 5  کيلومتر، 6 هزار و 400 متر جدول گذاري، بوستان بهار با هزار مترمربع متراژ، زمين ورزشي با  6 هزار مترمربع  مساحت و هزار و 500 متر مربع سنگ فرش در معابر بافت تاريخي در شهر ارسک شهرستان بشرويه با هزينه 700 ميليون تومان به بهره برداري  رسيد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گازرسانی ، نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار