پس از مراسم وزن کشی 7 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مراسم وزن کشی 7 وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا که امروز(5 مردادماه) در شهر اولان باتور پایتخت مغولستان برگزار شددر وزن 54 كيلوگرم كه 11 كشتي گير حضور دارند حسين خديور در دور نخست به مصاف اولوبك ژولدوشبيكوف از قرقيزستان مي‌رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده كشتي گيران قزاقستان و مغولستان مي‌رود.

در وزن 58 كيلوگرم جمال عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با تیمور آتادجانوف از ازبکستان روبرو می‌شود در این وزن 9 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند علی اسماعیل پور در دور نخست به مصاف ذولفقار محمداف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف کشتی گیری از ژاپن می‌رود.

در وزن 69 کیلوگرم کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ریوکی یوشیدا از ژاپن می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران مغولستان و قزاقستان مسابقه می‌دهد در این وزن 9 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند علی موجرلو پس از استراحت در دور اول در دور دوم با میرجان آلتیمیشف از قرقیزستان مسابقه می‌دهد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران مغولستان و ازبکستان روبرو می‌شود.

در وزن 85 کیلوگرم امیر حسین میرباباشاهی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف فیروز جکابور از تاجیکستان می‌رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 100 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند علی اصغر اکبری در دور نخست به مصاف سهراب احمد اف از تاجیکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی گیران ژاپن و مغولستان دیدار می‌کند.

مسابقات این اوزان فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

تیم ایران در روز نخست این رقابت‌ها صاحب یک مدال نقره در وزن 46 کیلوگرم توسط خیراله قهرمانی و یک مدال برنز در وزن 42 کیلوگرم توسط یونس امامی شد./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
بابت اطلاعاتتون ممنون عاشق خديورم
آخرین اخبار