کشتی‌گیر قمی با قرار گرفتن در جایگاه سوم موفق به کسب نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  کشتی‌گیر توانمند قمی که توانست برای قم در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا مدال بگیرد مهدی ابراهیمی است که در وزن 76 کیلوگرم این دوره از پیکارها فرنگی کار سربلندی بود و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

این در حالی است که پیکارهای قهرمانی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان آسیا با شرکت کشتی‌گیران خوش آتیه از کشورهای مختلف قاره کهن هم‌اکنون در کشور مغولستان و شهر اولان‌باتور در حال برگزاری است و بعد از پایان پیکارهای کشتی فرنگی از امروز با رقابت مدعیان قهرمانی در کشتی آزاد ادامه می‌یابد.

در این مسابقات کشتی‌گیرانی از کشورهای مختلف شرکت کرده‌اند که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان است که با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کشتی کشور از جمله دو فرنگی‌کار قمی در این پیکارها حضور یافته است.

آنچه که برای علاقمندان به کشتی در قم بیش از همه مهم و قابل توجه محسوب می‌شود، حضور مهدی مرادحاصلی و مهدی ابراهیمی دو کشتی‌گیر توانمند و شایسته قمی در این دوره از پیکارها است در حالی که بعد از حذف مرادحاصلی در روز نخست مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا، در روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نگاه قمی‌ها به مهدی ابراهیمی بود تا وی قم را صاحب نشان آسیایی کند که از قضا همین اتفاق هم رخ داد و این کشتی گیر با کسب مدال برنز از تشک خارج شد.

مهدی ابراهیمی در این رقابت‌ها تلاش خود برای کسب نخستین مدال آسیایی را با رویارویی با حریفی از کشور چین تایپه آغاز کرد و با نتیجه جالب توجه هفت بر صفر حریف را شکست داد.

پیروزی ابراهیمی برابر حریف چین تایپه وی را با روحیه‌ای مضاعف به کشتی دوم فرستاد در حالی که رقیب وی عبدالعزیز آشیمبیکوف از قرقیزستان بود اما ابراهیمی این کشتی را با نتیجه شش بر دو واگذار کرد.

بدین ترتیب ابراهیمی به گروه بازند‌های این وزن رفت تا بلکه با راهیابی حریف قرقیزستانی بار دیگر شانس کسب مدال پیدا کند که بخت با او یار بود و با فینالیست شدن کشتی گیر قرقیزستانی، ابراهیمی در گروه بازنده‌ها با کسب برتری مقابل کشتی گیری از کشور هند موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا در وزن 76 کیلوگرم شد.

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا با موفقیت تیم ملی کشورمان در کسب مقام سوم تیمی با به دست آوردن سه نشان طلا، دو نقره و سه برنز همراه بود در حالی که از بین کشتی گیران قمی اعزامی به این مسابقات مهدی مرادحاصلی در وزن 58 کیلوگرم هشتم شد و مهدی ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت./ج1

برچسب ها: قم ، کشتی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.