ماه رمضان تلنگری است به روح خسته آن‌هایی که گرد و غبار تکرار و فراموشی، روی نیت‌ها و دل‌هایشان نشسته، فرصتی برای باز کردن دریچه‌ای به سمت ساده‌ترین شکل زندگی،‌ جایی که می‌توان در برابر رحمت خدا دست دراز کرد و ستاره‌ مغفرت چید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، از نیمه راه رسیدیم و اگر از این ماه خوشه‌های مغفرت نچینیم تا رسیدن دوبارهبه این ماه رحمت که آیا می‌رسیم یا نه پشیمانی سایه به سایه به دنبال دل پر تمنای ما خواهد آمد، پس غنیمت شماریم روزها ولحظه‌های باقی‌مانده از این ماه رحمترا.

ماه رمضان فصل رویش باورهای سبزی است که زردی تردید و دو دلی آدم‌هایی را که بین خوب و بد، ‌بین بهشت و جهنم، بین بودن و نبودن، معلق و سرگردان مانده‌اند به شکوفایی لحظه‌های یقین و سبزی ایمان پیوند می‌دهد، فصل مشترک همه آدم‌هایی است که می‌خواهند خوب باشند و خوبند، حتی اگر به اندازه نگفتن یک دروغ مصلحتی باشد.

ماه رمضان فصل مشترک همه آدم‌هایی است که جرات کرده‌اند بخواهند و برخیزند، که بسیاری از ما خواسته‌ایم و توان و همت برخاستنمان نبوده است، که؛ ناز پرور تنعم نبرد راه به دوست/عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد.

ماه رمضان تلنگری است به روح خسته آن‌هایی که گرد و غبار تکرار و فراموشی، روی نیت‌ها و دل‌هایشان نشسته است، فرصتی است برای بی‌نهایت بودن، برای باز کردن دریچه‌ای به سمت ساده‌ترین شکل زندگی،‌ آنجایی که بی هیچ تکلف و تقیدی می‌توان در برابر رحمت سیال خدا زانو زد و دست دراز کرد و از آسمان بخشش ستاره‌های مغفرت چید.

ماه رمضان ضیافت بی‌نظیری است که سوای این عادت‌های معمول و این روزمره‌گی‌های تکراری و حساب و کتاب‌های ریز و درشت و کم و زیاد، همه آدم‌ها را چه از خودی و بی‌خودی، چه از آشنا و غریبه سر یک سفره، آن هم سفره‌ای به گستردگی همه عالم هستی می‌نشاند و بهانه‌ای می‌شود برای آشنا شدن آن‌هایی که غریبی می‌کنند و آشتی کردن آن‌هایی که قهر کرده‌اند./س

برچسب ها: رمضان ، ستاره ، مغفرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.