قصه‌ي "ساكن طبقه‌ي وسط" با دل به دريا زدن "شهاب حسيني" آغاز شد.

"شهاب حسيني" بازيگر در خصوص شروع كارگرداني خود به خبرنگار حوزه‌ سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در حقيقت كار كارگرداني امتداد كار بازيگري است و نمونه‌هاي خيلي خوبي هم در دنيا و حتي در كشور خودمان ديده شد كه برخي هنرمندان عرصه ي سينما علاوه بر بازيگري كارگرداني هم مي‌كنند و دو وجهي بودن كار كمي انسان را به فعاليت هاي بيشتري مي‌كشاند و او را از حاشيه‌هاي غير ملزوم دور مي‌كند و ذهن انسان را معطوف به انجام كار مي‌كند. 

وي در ادامه شروع به صحبت در مورد فيلمش كرد و اظهار داشت: "ساكن طبقه وسط" فيلم‌نامه‌اي است كه در سال 1383 توسط دكتر "محمدهادي كريمي" نوشته شده و از همان موقع كه من اين فيلمنامه را خواندم خيلي دوستش داشتم حتي به دنبال شرايطي بودم كه يكي از نقش هاي آن را بازي كنم. 

"حسيني" با اشاره به وقفه‌اي كه در ساخت اين فيلمنامه افتاده بود، گفت: از سال 83 به دليل فرم خاص فيلمنامه موفق نشديم همراهي چند تن را جلب كنيم و در نهايت اين اتفاق به همين شكل ادامه داشت تا اينكه خودم علاقه‌مند شدم تا خود را در اين ورطه آزمايش كنم. 

وي تصريح كرد: من در گذشته فيلم 37 دقيقه‌‌اي در قالب نمايشنامه كار كردم و اين كار به عنوان اولين تجربه ي جدي‌ام در حيطه‌ي كارگرداني بود البته تجربه‌ي كارگرداني در تئاتر را هم داشتم. 

"حسيني" در خصوص ادامه‌ كار بازيگري خود عنوان كرد: مراحل كاري ما به گونه‌اي نيست كه بلافاصله ارتباطم را با بازيگري قطع كنم چرا كه تصميم دارم كمي از بازيگري فاصله بگيريم اما اين اتفاقي نيست كه به يكباره بيفتد يا اگر تصميم مي‌گيرم كاري را كارگرداني كنم نمي توانم به يكباره در اين عرصه ورود كنم بلكه بايد كم‌كم كاري فرود بيايد و كار ديگر را شروع كنم و اوج بگيرم. 

وي ادامه داد: من هميشه از تجربه‌گرايي در كارم لذت مي‌برم و كارگرداني من هم يك وادي جديدي براي تجربه است چرا كه من فكر مي‌كنم فقط با تجربه‌ كردن و دل به دريا زدن مي توان از روزمرگي و يكنواختي خارج شد من مي توانم به بازيگري ادامه بدم و شرايط اقتصادي خوبي رقم  بزنم اما اين كاري نيست كه بخواهم و آن حسي كه تا به حال من را به اينجا كشانده تجربه‌گرايي است. 

"حسيني" در خصوص نتيجه‌ي ورود به اين عرصه گفت: ما رهرويم، راهمان را مي‌رويم و به طور حتم هر چقدر تلاش كنيم و زحمت بكشيم نتيجه‌اش را مي‌بينيم كارهاي بسياري بازي كردم ولي براي كاري كه بيشتر تمركز و تلاش كردم و خيلي بهتر جوابم را گرفتم به نظر من نتيجه كار بستگي به ميزان عشق، علاقه و صداقت و پشتكار دارد. 

اين بازيگر با اشاره به قصه‌ي "ساكن طبقه وسط" عنوان كرد: "ساكن طبقه وسط" قصه سرگشتگي‌هاي انسان با خودش است هميشه ما درفيلم‌هاي مختلف شرايطي را تجربه مي كنيم كه انسان‌ها در خارج از خودشان دچار چالش مي‌شوند که عكس‌العمل انسان نسبت به اين موضوع جالب است و كمتر فيلمي هم به اين موضوع پرداخته است، به همين دليل ما مي خواهيم يك انسان را با درون خودش و ذهنيت خودش به تصوير بكشيم. 

"حسيني" در خصوص پروانه‌ ساخت "ساكن طبقه‌ي وسط" بيان كرد: خوشبختانه پروانه‌ ساخت "ساكن طبقه‌ي وسط" صادر شده است و فقط مراحل اداري آن باقي مانده است. 

وي گفت: هميشه در زندگي من هر اتفاقي در بهترين زمان ممكن رخ داده است چون با عنصر توكل زندگي كردم./ي2

ادامه دارد...

برچسب ها: شهاب ، حسینی ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
خانلری
۱۶:۵۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
شهاب یه دونه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
چقدر متین و باشخصیت هستش آقای حسینی
آخرین اخبار