در هفتمین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین فرانسه، سه نماینده کشورمان ديروز به میدان رفتند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا جوکار در ماده پرتاب نیزه، کلاس F52/53 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت که با کسب رکورد 21 متر و 28 سانتی متر پس از نماینده جامائیکا به نشان نقره دست یافت و نماینده یونان نیز در جایگاه سوم این ماده ایستاد.

روز گذشته، 2 نماینده از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان نیز در ماده پرتاب نیزه، کلاس F12/13 با هفت ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند که آقای سجاد نیک پرست با ثبت رکورد 58 متر و 47 سانتی متر به نشان برنز دست یافت و آقای عرفان حسینی با رکورد 55 متر و 25 سانتی متر، در جایگاه چهارم ایستاد.

بدین ترتیب با پایان یافتن هفتمین روز از رقابت های جهانی فرانسه، شمار مدال های کاروان به 3 طلا، 2 نقره و 3 برنز رسید و ایران هم اکنون در جایگاه بیست و یکم این رقابت ها قرار دارد.

کاروان اعزامی ایران، با 9 ورزشکار جانباز و معلول و 2 ورزشکار از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان در این مسابقات شرکت کرده است.

در رقابت های جهانی فرانسه، 1100 ورزشکار از 99 کشور جهان حضور دارند که رقابت های آنها در 207 ماده در حال برگزاری است و تا هشتم مرداد ماه در شهر لیون برپاست./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار