رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: در این شرایط مردم باید کمک به همنوعان را در اولویت قرار دهند تا جامعه ما هم مشمول برکات الهی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی لاریجانی در نشست فعالان اقتصادی استان قم   با هدف کمک به ایتام در مجتمع وتوس قم برگزار شده بود اظهار کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و ایتام است.

وی افزود: در روایات حضرات معصوم(ع) که درباره ماه رمضان بیان شده بر کمتر مسئله‌ای همچون صدقه تاکید شده است زیرا صدقه علاوه بر اینکه رابطه‌های فردی را تقویت می‌کند به توسعه روابط اجتماعی هم کمک خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون کشور دچار مشکلاتی است خاطرنشان کرد: در این شرایط مردم باید کمک به همنوعان را در اولویت قرار دهند تا جامعه ما هم مشمول برکات الهی شود.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی احساس عمیقی برای آبادانی قم دارند و با توجه به تحولات به وجود آمده زمینه برای آبادانی قم هم بیشتر شده است و در این میان شهرداری و شورای شهر هم باید فعالیت‌های خود را افزون‌تر کنند.

لاریجانی ضمن تشکر از تلاش فعالان اقتصادی به منظور کمک‌رسانی به ایتام عنوان داشت: این کار در ماه رمضان بسیار پسندیده است./س

برچسب ها: قم ، کمک ، همنوع ، برکات ، الهی ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.