مشحون: همه معتقدند تیم ملی بسکتبال باید قهرمان شود/حاشیه سازی برای تیم ملی خریدار ندارد

رئيس فدراسیون بسکتبال گفت: همه معتقدند که تیم ملی بسکتبال باید در مسابقات قهرمانی جام ملتهای آسیا قهرمان شود و ما هم تیم را برای قهرمانی بستیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمود مشحون در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: بازی های جام ملت های آسیا از 5 شنبه آینده در فیلیپین آغاز می شود و تیم ملی از مدت ها پیش تمرینات خودش را با کادر فنی پیگیری کرد و همه برنامه ها با تک تک بند هایش اجرا شد.

رئيس فدراسيون بسکتبال اظهار داشت: اردوهای مختلف و شرکت در تورنمنت های مختلف برگزار شد و تیم فردا شب عازم فیلیپین خواهد شد.افتخار من این است که در گروهی کار می کنم که به جز موفقیت به چیز دیگری فکر نمی کنند.

وی افزود: من تمام تلاشم را کرده ام تا جوان ها هیچ کم و کسری برای اعزام نداشته باشند و آنها نیز فقط آرزوی روی سکو بودن را داشته و دارند.

همه تیم ها برای قهرمانی به مسابقات می آیند

مشحون بیان داشت: تعلیق فدراسیون لبنان هیچ تاثیری بر عملکرد ما نخواهد داشت.اما ما متاثر شدیم که در مسابقات ویلیام جونز نیز این تیم نتوانست در مسابقات باشد.

وی تصريح کرد: قهرمانان ما باید بدانند که هر روز و در هر بازی باید بجنگند و تصور قهرمانی نداشته باشند.یادمان نرود که فیلیپین با سالن 24 هزار نفری تمام تجهیزات خود را بکار برده است تا قهرمان شود. در این میان تیم هایی مثل چین- کره و ژاپن هم برای قهرمانی سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند و به طور کلی هیچ تیمی بیکار ننشسته است و همه برای قهرمانی تلاش می کنند.

برخی نمی خواهند بسکتبال در جایگاه واقعی اش باشد

مشحون عنوان کرد:همه معتقدند که تیم ما باید قهرمان شود و البته ما هم تیم را برای قهرمانی بسته ایم اما باید بدانیم که بسکتبال بازی ثانیه هاست.

وی ادامه داد:در دو دوره گذشته قهرمان بوده ایم و همه انگیزه بسیار بالایی دارند.ما همه عضو یک گروه و خانواده هستیم و هیچ بازیکنی تفاوتی میان خود با دیگران قائل نیست.این تیم در قالب یکدست قرار دارد و اجازه نفوذ بدبینی را به خودش راه نداده است و آرزو داریم که با همبستگی تیم ملی موفق شویم.

وی افزود:همیشه اکثرا تیم ها می نالند که کارشان سخت است و موفقیت شدنی نیست اما در تیم ملی بسکتبال مربیان-کادر فنی و بازیکنان همگی از قهرمان شدن صحبت میکنندو این ما را خوشحال می کند.

رئيس فدراسيون بسکتبال در خصوص برخی مسائل حاشیه ای عنوان کرد:این حرف ها تکراری است اما ریشه دار است .عده ای دوست ندارند تا بسکتبال در جایگاه واقعی اش قرار بگیرد.روزنامه ای که این حواشی را عنوان کرد اطلاع نداشت که در هر تیم فقط 12 بازیکن بازی میکنند و 3 بازیکن دیگر نمی توانند طبق قوانین حضور پیدا کنند و متاسفانه مطرح شد که صمد نیکخواه بهرامی با سرمربی مشکل پیدا کرده و حامد حدادی و مهدی کامرانی نیز در حمایت از وی بازی نکرده اند در حالیکه این سه بازیکن توسط سرمربی برای بازی فردای آن مسابقه حفظ شده بودند تا هم آماده باشند و هم مصدوم نشوند.

مشحون بیان داشت:بازیکنان بسکتبال آن قدر کاردان و خوش فکر و حرفه ای هستند که می دانند جایگاهشان کجاست و این گونه حواشی در تیم ملی خریدار نداردو صد درصد کذب است.

میزبانی به هیچ عنوان به ما تعلق نمی گیرد

وی در خصوص میزبانی ایران عنوان کرد:با این شرایط به هیچ عنوان میزبانی به ما داده نمی شود چراکه سالن ما برای 40 سال پیش است و تجهیزات ندارد و اگر به فکر میزبانی باشیم باید زیرساخت ها پایه ریزی شود.

وی ادامه داد:بسکتبال ما همیشه حرف زیادی برای گفتن داشته است.کسی که می خواهد قهرمان شود و بالا قرار بگیرد باید ذلت از پایین به بالا را بکشد.جوانان ما مرد روزهای سخت هستند و هیچ وقت از گیش بازنده نبوده اند.کار دشواری برای قهرمانی داریم اما پتانسیل و توانایی مان بالاست.

کسی نمی تواند میان ما و والیبالی ها اختلاف بیاندازد

مشحون ادامه داد:عاشق داورزنی و یزدانی خرم بوده و هستم و باز هم موفقیت تیم ملی والیبال را به آنها تبریک می گویم.اولین نفری که به داورزنی تبریک گفت نیز من بودم.ما همه در یک خانواده هستیم و سر سفره غذا به یکی بیشتر غذا می رسد و به دیگری کمتر.پاداش والیبالیست ها حقشان بوده و کسی نمی تواند ما را به جان هم بیاندازد و اختلافی ایجاد کند.مردم بهترین قاضی هستند.

رئيس فدراسيون بسکتبال ادامه داد:داورزنی بر روی هیچ یک از کارهای یزدانی خرم ماژیک نکشید بلکه آنها را ادامه داد و جهان به والیبال ایران افتخار میکند.


برچسب ها: بسکتبال ، تیم ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار