داورزنی:عیدی خوبی گرفتیم /رئیس فدراسیون بسکتبال نیز تبریک گفت

رئیس فدراسیون والیبال گفت: با پیروزی مقابل صربستان در شب ولادت امام عصر(عج) عیدی خوبی گرفتیم.محمود مشحون ، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز این پیروزی را به جامعه والیبال تبریک گفت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد‌رضا داورزنی پس از پیروزی 3 بر 2 ایران مقابل صربستان گفت: خوشحالم که در شب عید هدیه خوبی به هواداران دادیم و توانستیم شادی ملت را تکمیل کنیم. هدف ما این است که حضور قدرتمندی در مسابقات لیگ جهانی داشته باشیم و برنامه‌ریزی خوبی کردیم. هدفمان این است که قدم به قدم جلو برویم. دیدید مقابل روسیه در بازی اول 3 بر صفر باختیم و در مسابقه دوم 3 بر یک و در مسابقه سوم 3 بر 2 باختیم و در نهایت در دیدار چهارم 3 بر 2 به پیروزی رسیدیم. هدف ما کسب تجربه در لیگ جهانی است. بازیکنان دوست ندارند به باخت عادت کنند. امیدوارم در ادامه کار نیز باز هم به موفقیت برسیم.

وی افزود: دیدید امروز یوسف کرمی در ورزشگاه حاضر شد. مردم با حضور پرشور خود به خوبی از ما حمایت کردند. طبق برنامه‌ای که داریم می‌خواهیم به جمع چهار تیم برتر دنیا برسیم و برای این کار افق 8 ساله‌ای را در نظر گرفته‌ایم. توان و استعداد این اتفاق را داریم و اگر از برنامه‌هایمان حمایت شود می‌توانیم به اوج برسیم. امروز با قهرمان اروپا بازی کردیم و وقتی این تیم را شکست دادیم توانایی شکست سایر تیم‌ها را نیز داریم.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد اهمیت توجه به پایه‌ها عنوان کرد: موفقیت در والیبال نیاز به پشتوانه‌سازی دارد و اکنون به موفقیت در این موضوع دست یافتیم.

وی در مورد دیدار مقابل ایتالیا خاطرنشان کرد: برای ما ایتالیا، صربستان، روسیه و ... فرقی ندارد. با تمام توان در هر مسابقه به میدان می‌رویم تا به موفقیت برسیم.

 

برچسب ها: والیبال ، ایران ، صرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار