امثال "استاد محمد" گنجينه تئاتر كشور هستند كه بيماري بهانه اي براي فوت آنها است ولي دليل اصلي بي‌مهري و بي‌توجهي بركساني است كه سالها زحمت كشيدند تا تئاتر به اينجا برسد.

"محمود عزيزي" بازيگر پيشكسوت تئاتر ضمن عرض تسليت در خصوص درگذشت استاد محمد در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: "محمود" از جواني  و از دوران 16، 17 سالگي وارد اين عرصه شد و عاشقانه در اين راه تمام زندگي‌اش را گذاشت. 

وي افزود: علاوه بر بازيگري او شيفته تئاتر بود و به ياد دارد كه در نمايش‌شب بيست و يكم را با مرحوم "خسرو شكيبايي" به زيبايي اجرا كردند و آن نمايش جزء ادبيات ارزنده ما شناخته شد. 

"عزيزي" تصريح كرد: آرزو مي‌كنم در يك جايي يك تعدادي از دوستان قلم به دست خط، خط مشي استاد محمد را دنبال كنند و بدانند كه او چه جرياني را در تئاتر راه انداخت و از او بياموزند. 

اين كارگردان تئاتر اظهار داشت: ما چند نفر از بزرگان تئاتر چون استاد محمد را داريم كه براي اين حرفه بسيار دلسوزاندند كه از ميان آنها به "محمد چرمشير" اشاره كرد. 

وي ادامه داد: اين افراد گنجينه تئاتر كشور هستند كه بيماري بهانه اي براي فوت آنها است ولي دليل اصلي بي‌مهري و بي‌توجهي بركساني است كه سالها زحمت كشيدند تا تئاتر به اينجا برسد. 

"عزيزي" افزود: دلم سوخت، دلم گرفت استاد محمد هميشه در قلب ما مي‌ماند. 

اين بازيگر ادامه داد: او عاشق شعر، هنر و به خصوص شاعر بزرگ اخوان ثالث بود و با آنها رشد كرد تا به اينجا رسيد و هميشه در نمايش‌هاي يكدل سوختگي به چشم مي‌آمد. 

"عزيزي" خاطرنشان كرد: دل سوختن ار بي‌مهري بود اميدوارم شرايطي فراهم شود تا به دوستان هم دوره‌اي كه سالها براي تئاتر زحمت كشيده‌اند توجه شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار