نماينده مردم شهرستان هاي ساوه و زرنديه در مجلس شوراي اسلامي گفت: اميدواريم كه دولت جديد با تشكيل كابينه قوي، متعهد، پرتلاش و اجرايي با برنامه ريزي صحيح براي رفع برخي مشكلات موجود تلاش كند.

 

شهلا ميرگلوبيات در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: تحريم هاي اقتصادي دشمنان از سال هاي گذشته موجب ايجاد برخي مشكلات اقتصادي در كشور شد.
وي گفت : در دولت هاي نهم و دهم فعاليت هاي خوبي انجام شد اما وابستگي به نفت و تشديد تحريم هاي اقتصادي مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرد.
ميرگلوبيات افزود : دولت جديد بايد نقاط قوت دولت هاي قبلي را مدنظر قرار دهد و كابينه اي پرتلاش و تحرك بالا تشكيل دهد چون كشور در شرايطي قرار گرفته كه نيازمند توان و تحرك بالاي دولت در سرعت دادن به انجام فعاليت هاي مختلف است.
وي گفت : در چنين شرايطي تنها تشكيل يك كابينه قوي در دولت جديد با همكاري مجلس شوراي اسلامي و همگام با مردم مي تواند مشكلات اقتصادي موجود را رفع كند كه البته اين امر به سرعت امكان پذير نيست بلكه نيازمند صبر و حمايت مردم است.
وي افزود : مردم با حضور در عرصه هاي مختلف همانند انتخابات 24 خرداد به وظيفه خود عمل كردند و اكنون نوبت مسوولان است تا با خدمت بيشتر از تلاش هاي مردم قدرداني كنند.
وي در بخش ديگري از سخنانش از منتخبان شوراي اسلامي ساوه خواست براي رفع مشكلات مردم اين شهر به خصوص در نقاط حاشيه نشين با جديت تلاش كنند. /س

برچسب ها: نماینده ، مجلس ، ساوه ، زرندیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.