بازيگر سريال "دودكش" گفت: كار با "محمدحسين لطيفي" و تيم "دودكش" بزرگترين تجربه و شانس زندگي‌ام بود.

"سيما تيرانداز" بازيگر نقش "عفت" در مجموعه"دودكش" ضمن تشكر ويژه از "محمدحسين لطيفي" کارگردان اين مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: بزرگترين افتخارم ، كار در تيمي است كه "محمدحسين لطيفي" كارگرداني آن را عهده‌دار بوده و نهايت تشكر را از او دارم.

وي با در تشريح حال و هواي خود از حضور در مجموعه‌"دودكش" افزود: حال بسيار خوبي از حضور در اين مجموعه به دليل كار با افراد حرفه‌اي و بازيگران خوب دارم و اميدوارم اين تجربه دوباره تكرار شود.


*دوست نداشتم كار تمام شود

"تيرانداز" در خصوص لذت‌بخش بودن كار در گروه توليد دودکش تصريح كرد: به قول "برزو نيك‌ نژاد" نويسنده كار، به ندرت اتفاق مي‌افتد كه حال همه افراد يك تيم خوب باشد و خوشبختانه در"دودكش" اين اتفاف افتاد.

بازيگر نقش "عفت" ادامه داد: هر آن چيزي كه ما بازيگران اجرا كرديم، به طور 100 درصد در متن "برزو نيك نژاد" به نگارش درآمده بود و احتياجي به تغيير يا بداهه‌گويي نداشتيم.

وي تصريح كرد: براي هر كلمه و هر بازيگر به خوبي فكر شده بود و خوشبختانه همه چيز براي بازيگران كامل بود.

*همه هنرمندان خوش درخشيدند

"تيرانداز" در خصوص همكاري‌اش با بازيگران تيم "دودكش" اظهار داشت: به عقيده من همه بازيگران با يكديگر پاسكاري خوبي داشتند و در كنار آن سرگروه‌ها توانسته بودند دستياران خوبي را در "دودكش" دور يكديگر جمع كنند.

وي ابراز داشت: بيشتر اتفاقات خوب "دودكش" را از حضور مثبت و پرانرژي "محمدحسين لطيفي" مي‌دانم و آرزو مي‌كنم كه براي همه هنرمندان تجربه كار با اين كارگردان بزرگ فراهم شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار