بازيگر سريال "دودكش" گفت: پاسكاري ميان من و "برق نورد" ضرري براي "دودكشي‌ها" نداشت.

بهنام تشكر ايفاگر نقش "نصرت" در مجموعه "دودكش" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فكر مي‌كنم كاراكتر "نصرت" با ديگر نقش‌هايي كه تاكنون ايفا كرده‌ام فرق مي‌كند و تمام سعي خود را در اين راستا به كار گرفتم.

وي با اشاره به بداهه گويي‌هاي "نصرت" در "دودكش" تصريح كرد: هر چيزي مد نظر ما بود را "برزو نيك نژاد" در متن گنجانده بود و به ندرت به بداهه گويي پرداختم.


تشكر اظهار داشت: گاهي بداهه گويي‌ها به صورت چند كلمه و با "هومن برق نورد" رد و بدل مي‌شد.

بازيگر مجموعه "ساختمان پزشكان" با اشاره به پرداخت كاراكتر "نصرت" افزود: با توجه به متني كه در اختيار داشتم سعي كردم با تغيير صدا و ارتباط نگاه چهره‌اي متفاوت را براي "نصرت" خلق كنم با توجه به اين نكته كه از متن هم دور نشوم.

وي با اشاره به حضور "هومن برق نورد" در "دودكش" و مچ بودن بازي هر دوي آنها با يكديگر ابراز داشت: حضور من و "هومن برق نورد" هم به متن كمك مي‌كرد و نيز براي كارگردان دوم مشكلي را ايجاد نمي‌كرد.

تشكر تصريح كرد: البته "لطيفي" كارگرداني كار بلد و متبحر است و به خوبي مي‌داند چگونه سيستمي را دور هم جمع كند تا به نتيجه مطلوبش برسد.

*به صرف تئاتري بودن كسي بازيگر نمي‌شود

بازيگر نقش "نصرت" ادامه داد: بيشتر بازيگران "دودكش" تئاتري بودند ولي من خيلي به اين تفكيك معتقد نيستم چرا كه الناز حبيبي كار تئاتر نكرده و "امير حسين رستمي" با چند كار روي صحنه رفته است.

تشكر تصريح كرد: بسيار ديده شده كه بازيگران غير تئاتري خوش درخشيده‌اند و برعكس آن هم نبود موفقيت بازيگران تئاتر در تصوير را همگان شاهد بوده‌اند.

وي خاطرنشان كرد: به هر صورت پاسكاريهاي خوبي در مجموعه "دودكش" برقرار شد و معتقدم همه هنرمندان اين سريال توانستند به خوبي بدرخشند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
آیدا
۲۲:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
خدایی عااااااااالییییییییییییییییی بود.هر چند که به پای دزدو پلس و ساختمان پزشکان وساخت ایران و... نمی رسید.اوچیکتم اقا بهنام.
آخرین اخبار