سرپرست تیم فوتبال فولاد گستر تبریز از آمادگی بالای روحی بازیکنان این تیم برای رویارویی با آبی پوشان خبر داد.

عبدالرزاق میراب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص اولین بازی این تیم در لیگ برتر گفت: خوشبختانه دوران آماده سازی را به خوبی گذراندیم و 2 اردو را برگزار کردیم. تیم ما در مجموع 5 بازی تدارکاتی را با تیمهای راه آهن، نفت تهران، سایپا، سامسوته کرمان و دانشگاه آزاد منتخب اردبیل برگزار کردیم.

سرپرست تیم تازه لیگ برتری شده فولاد گستر در ادامه درباره بازی با استقلال افزود: آمادگی روحی تیم به 100 درصد رسیده و از شرایط فنی خوبی برخورداریم و در مجموع امیدواریم از رویارویی با آبی پوشان سربلند خارج شویم.

وی در خصوص محرومان و مصدومان تیم در بازی اول گفت: با تمام نفرات مقابل استقلال صف آرایی خواهیم کرد و امید زیادی به نتیجه گیری در این بازی داریم.

میراب با اشاره به استقبال پرشور هواداران در این فصل از تیم فولاد گستر اظهار داشت: مردم تبریز مردمی قدرشناس هستند و شک نکنید در بازی های آتی پشت ما را خالی نخواهند کرد و همواره حامی ما خواهند بود.

سرپرست فولاد گستر در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با دعای مردم تبریز و همت بچه ها بدنبال کسب نتایج مطلوب هستیم و هدف ما صرفاً در لیگ برتر نیست و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا پدیده این دوره رقابت ها باشیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار