دبیر اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در توضیح مطلب منتشر شده در سایت دانشگاه نیوز با عنوان حمایت از مافیای کنکور به تاریخ 31/4/92 ضمن اعلام تاسف از اشتباه پیش آمده از مدیران میانی و مسئولین وزارت محترم علوم و سازمان محترم سنجش عذرخواهی نمود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران مهندس محمودی اعلام کرد به دلیل اشکالات تایپی و از قلم افتادن و اضافه شدن سهوی برخی از کلمات متاسفانه باعث سوءتعبیر و آزرده خاطر شدن برخی از دوستان ،مدیران میانی و مسئولین ارزشی وزارت محترم علوم و سازمان سنجش شده که ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از همه این بزرگواران  حلالیت می طلبم.

وی اشاره کرد آنچه از طرف این حقیر بیان شده مبنی براین مطلب بوده که حمایت برخی از افراد ممکن است باعث ایجاد شائبه ارتباط با مافیای بوجوده آمده بیرون از بدنه وزارت علوم و سازمان محترم سنجش شود و این موضوع به هیچ عنوان ارتباطی با احدی از مدیران میانی ،مسولین و کارکنان وزارت متبوع نداشته و ندارد.

و بدین وسیله اعلام می دارم که وزارت محترم علوم و سازمانهای تابعه آن بویژه سازمان محترم سنجش و مدیران و کارکنان آن جزء پاک ترین،ارزشی ترین و شریف ترین  اقشار جامعه اسلامی ما می باشند و بعلت سابقه درخشان و مبتنی بر علم و دانش خود همیشه مورد اعتماد و وثوق همگان بوده اند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اذعان می دارد یکی از مهمترین علل درخشش این دانشگاه در طول سالیان گذشته  همکاری و حمایت های بی شائبه و دلسوزانه  مجموعه وزارت محترم علوم و سازمان سنجش من جمله  شخص وزیر محترم علوم و رئیس محترم سازمان سنجش ،معاونین ،مدیران میانی و کارکنان ساعی این خانواده فرهیخته می باشند .

در ادامه محمودی افزود:ضمن تشکر و قدردانی از وزیر محترم علوم،مدیران میانی وکارکنان وزارت علوم و سازمان محترم سنجش که ضمن همدلی با ایجاد راه کاربه دنبال رفع مشکل کنکور می باشند .امید است با این همدلی که بین نمایندگان محترم مجلس و مدیران محترم وزارت علوم و سازمان سنجش ایجاد شده ،سد کنکور نیز مانند سایر موارد با سرانگشت تدبیر این مسولین عزیز به نفع مردم عزیز کشورمان شکسته شده و برگ زرین دیگری به کارنامه این وزارت خانه و سازمان سنجش افزوده شده ،تا به یادگار بماند.

برچسب ها: مافیا ، کنکور ، پیام نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار