عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به مهمترین دستاورد انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی صرفا یک مسئله سیاسی نیست، بلکه نشان‌دهنده اقتدار نظام و شایستگی مردم کشور است.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به مهمترین دستاورد انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور اشاره كرد و اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی صرفا یک مسئله سیاسی نیست، بلکه نشان‌دهنده اقتدار نظام و شایستگی مردم کشور است.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات تاکتیک کشورهای غربی را مقابل ایران تغییر داده و آنها با حضور 72 درصدی مردم در عرصه انتخابات متوجه شدند که اتحاد و همدلی در  ايران حرف اول را می‌زند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیام انتخابات اعتماد بین سرمایه‌های اجتماعی ملت و دولت است، افزود: آمریکا و کشورهای غربی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها وحشت دارند و ما باید در عرصه بین‌الملل حرف خود را با عمل به آنها بزنیم و لازمه این کار داشتن دیپلماسی قوی، منسجم و محکم است که بتوانیم به طور کامل در برابر آنها ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه تحقق "حماسه سیاسی "یک فرصت طلایی برای کشور است، گفت: دنیا باید بداند ایران تنش‌زا و جنگ‌طلب نیست و  در مواضع خود با توجه به سه اصل عزت، حکمت و مصلحت علاوه بر حفظ اقتدار و عزت انقلابی اسلامی با عملکرد مثبت خود اجازه خودنمایی به برخی افراد در داخل کشور را نمی‌دهد.

نجابت در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید قدر این فرصت طلایی را بداند و بهترین استفاده‌ها را از این موقعیت طلایی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، انتخابات ، اقتدار ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار