سرپرست خدمات شهري اسلامشهر از لايروبي انهاردر سطح مناطق اسلامشهر خبر داد.

جعفري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود كانالهاي سرپوشيده و روباز در سطح مناطق اين شهرستان اظهار داشت: نظافت و لايروبي كانالهاي رو باز به صورت روزمره و توسط كارگران خدمات شهري و كانالهاي سر پوشيده هر هفته با مشاركت بخش خصوصي و پيمانكار و به صورت تخصصي صورت مي‌پذيرد.
وي با بيان اينكه كانالهاي سر پوشيده جهت انتقال آب به خارج از شهر است افزود: ضرورت لايروبي اين كانالها ايام بها و بارش باران جهت جلوگيري از آب گرفتگي معابر بيشتر خواهد بود.
جعفري بيشترين لايروبي كانالهاي سر‌پوشيده به لحاظ تراكم جمعيتي را در مناطق 1 و 2 دانست و گفت: اين كانالها بيشتر شامل سفرهاي پارك نور بالاتر از ميدان ولايت تا ميدان نماز و نيز از ميدان نماز تا ابتداي باغ فيض و نيز شهرك تاشمير است.
وي تصريح كرد: كار لايروبي كانالهاي روباز از طريق حوزه خدمات شهري و تانكرهاي 10 هزار ليتري بوده  كه با توجه به فصل گرما نياز به شست‌و شو و لايروبي ضرورت بيشتري مي‌يابد.
جعفري در پايان بيشترين لايروبي كانالهاي روباز در خيابان‌هاي نوري، امام‌خميني(ره)، شيرودي و آيت‌الله كاشاني دانست و خاطرنشان كرد: به لحاظ تراكم جمعيتي و تجاري در اين مناطق حوزه خدمات شهري هر روز به اين امر مبادرت مي‌ورزد./ل
برچسب ها: کانال ، نظافت ، لایروبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار