احتمال پاداش برای سرخپوشان از سوی محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای ایجاد انگیزه میان بازیکنان سرخپوش پایتخت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس دیدار نخست خود را در لیگ برتر سیزدهم مقابل تراکتور سازان برگزار می کند، احتمال می رود که محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای ایجاد انگیزه میان بازیکنان به آنها پاداش دهد تا سه امتیاز اولین دیدار را دشت کنند.

گفتنی است: شنیده ها حاکی از این موضوع است که علی دایی طی حرکتی نوین طرحی را به باشگاه ارائه داده که از این پس لیدرهای تحصیل کرده سکان هدایت تماشاگران را به دست گیرند و تنها لیدرهای تحصیل کرده به استخدام پرسپولیس در آیند.

شایان ذکر است: با توجه به اینکه محمد دایی در تمرینات، حضوری پر رنگ داشته و کارهای علی دایی را به خوبی انجام می دهد شاید وی دستیار اول سرمربی سرخپوشان باشد.



** دایی پاداش بازيکنان را تعیین می کند!


با حضور علی دایی در پرسپولیس گفته می شود که از این به بعد پاداش های بازکنان را علی دایی با توجه به پارامترهایی از جمله تعداد دقایق حضور بازیکنان در میدان مسابقه، میزان گلزنی، معرفی شدن بازیکنان پرسپولیس به عنوان بازیکن برتر میدان و اخلاق و . . .  تعیین می کند.



**امشب تراکتور سازان آنالیز می شوند


تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هتل محل اقامت خود پیش از دیدار با تراکتور سازی تبریز چند فیلم دیدارهای تدارکاتی حریف خود را آنالیز خواهند کرد تا برای بازی فردا با شناخت بیشتری مقابل حریف خود حاضر شوند و گفته می شود که شاید رویانیان برای قوت قلب دادن به کادر فنی و بازیکنان در اردوی آنها حاضر خواهد شد.



** شعار علیه کریم و کریمی ممنوع!


کانون فرهنگی باشگاه پرسپولیس جلسه ای را با لیدرهای خود برگزار کرد تا در خصوص بازی با تراکتور سازی هیچگونه حاشیه ای معطوف به باشگاه نشود و شعار بر علیه علی کریمی و کریم انصاريفرد ممنوع اعلام شده، به انضمام اینکه سعید شیرینی نیز به شدت به مقابله با حاشیه ها پرداخته و اجازه هیچگونه تشویشي را در اردوی سرخپوشان نخواهند داد.



** رویانیان پیشکسوتان را داخل گود کرد!


محمد رویانیان در این فصل چند تن از پیشکسوتان پرسپولیس را به همکاری دعوت کرده و از آنها خواسته تا کلیه بازی های پرسپولیس را زیر نظر گیرند وبه آنها نیز بپردازند و گزارشات خود را به وی منعکس کنند تا در صورت عدم نتیجه گیری لازم وی بتواند جواب قانع کننده ای را به هوا داران و دوستداران پرسپولیس بدهد ضمن اینکه مدیر عامل سرخپوشان از تمامی عوامل خود در خواست کرده تا تمامی اتفاقات این فصل  از جمله اتفاقات سکوها، اتفاقات داخل میدان مسابقه، اتفاقات داوری و به طور کلی مسائلی که مربوط به انضباط یا بی انضباطی در فوتبال می شود را زیر نظر داشته باشند .



** تلاش برای نیمکت نشینی کریم باقری ادامه دارد


محمد رویانیان رابطه خوبی با کریم باقری دارد و علاقه زیادی به استفاده از تجربه ملی پوش سابق کشورمان و در اختیار گذاشتن این تجارب به بازیکنان پرسپولیس دارد، وي از کفاشیان درخواست کرده تا بخاطر تجارب بالای باقری و بازی های متعدد ملی برای این ملی پوش سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس مدرک درجه ی مربیگری صادر شود تا وی بتواند از روی نیمکت بازیکنان سرخپوش پايتخت را زیر نظر داشته باشند.



** احتمال پیروزی پرسپولیس زیاد است


طبق نظر سنجی های اعلام شده اینگونه به نظر می رسد که هوا داران ورزش فوتبال پیش بینی کرده اند که در دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور سازی شانس پیروزی سرخپوشان پایتخت 79 درصد است و تساوی میان دو تیم 8 درصد و پیروزی تراکتور سازان یا شکست پرسپولیس 13 درصد است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار