وزير دادگستري رژيم صهيونيستي و مذاکره کننده ارشد اين رژيم گفت و قبلا نيز از برگزاري مذاکرات با مقامات فلسطيني حمايت کرده بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ؛ تزيپي ليوني در گفتگو با کريستين امانپور مجري شبکه سي ان ان در پاسخ به سوالي درخصوص علت استقبال از مذاکرات صلح با فلسطيني ها در وهله کنوني گفت من چند سال پيش نيز از برگزاري چنين مذاکراتي حمايت کرده بودم .وي افزود من نه تنها از ايده مذاکرات حمايت مي کنم بلکه از تلاش ها براي پايان دادن به مناقشه ميان اسرائيل و فلسطيني ها نيز حمايت مي کنم.

ليوني افزود برگزاري مذاکرات صلح به نفع اسرائيل است و اين لطفي در حق فلسطيني ها يا اتحاديه اروپا يا حتي رئيس جمهور آمريکا نيست .

وي گفت اين مذاکرات در خدمت منافع اسرائيل است و به همين علت از برگزاري مذاکرات حمايت مي کنيم و اين حمايت به خاطر اعمال فشارها يا خدمت به منافع ديگران و به خاطر ديگران نيست .برخي گزارش ها حاکي است مذاکرات صلح مستقيم ميان مقامات ارشد اسرائيلي و فلسطيني ها ممکن است در آينده اي نزديک در واشنگتن برگزار شود که در نوع در چند سال اخير بيسابقه است.


برچسب ها: لیونی ، اسرائیل ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار