دستگاه گریس پمپ گیج گلاس درشرکت گاز استان قم ساخته و ثبت اختراع شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، فرجی سرپرست این شرکت اظهار داشت: دستگاه گریس پمپ گیج گلاس ساخته شده در شرکت گاز استان قم توانایی ایجاد فشار تا psi12000 را دارد. این دستگاه قابلیت تزریق گریس، متناسب با فشار درون شبکه و خطوط انتقال را برای گریس کاری شیرهای نصب شده ، خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: کارکردن بااین دستگاه بسیار آسان بوده و وزن آن در حدود 10 کیلوگرم می باشد و مقدار گریس درون این دستگاه به کاربر نشان داده میشود که گریس پمپ های موجود در بازار فاقد چنین مشخصه ای هستند و مشابه خارجی ویا داخلی ندارد .

مهندس فرجی با اشاره به اینکه کلیه قطعات بکار رفته در این دستگاه صددرصد داخلی و هیچگونه وابستگی به خارج از کشور ندارداظهارداشت: برای تولید آن از مکانیزم جک ده تنی استفاده شده و کاملا ابداعی ، جدید و انحصاری بوده ومدت یک سال از آن بصورت آزمایشی برای گریسکاری شیر ها استفاده گردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان خاطر نشان ساخت این دستگاه ازنظر قیمت بسیار ارزان بوده و با هزینه ای معادل 000/000/ 5 میلیون ریال ساخته شده وقیمت آن حدود یک دهم دستگاه های موجود در بازار است و به آسانی قابل حمل وتعمیر می باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.