«حانیه کوچک زاده»، دانش‌آموز اهل مشهد مقدس توانست در کنکور فنی و حرفه‌ای رشته تربیت بدنی امسال، رتبه یک کشوری را کسب کند.

دانش آموز مشهدی دارنده رتبه یک رشته تربیت بدنی کنکور فنی و حرفه‌ای امسال کشور گفت: از دوران کودکی علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی بودم و در مسابقات مختلف ورزشی شرکت می‌کردم و این علاقه، من را هنگام انتخاب رشته با معدل۱۹ و ۹۰ صدم به رشته تربیت بدنی در شاخه فنی و حرفه‌ای هدایت کرد.

حانیه کوچک زاده افزود: همزمان با تحصیل، با وجود امکانات محدود و کمبود منابع کافی در دسترس، برای کنکور سردرگم بودم و با مشاوره با رتبه یک کنکور سال ۱۴۰۰، از مرداد ۱۴۰۲ به‌طور جدی شروع به مطالعه کردم.

دارنده رتبه یک رشته تربیت بدنی کنکور فنی و حرفه‌ای کشور گفت: با میانگین روزی سه ساعت مطالعه خود را آغاز کردم و همزمان در ایام نوروز این زمان را به پنج ساعت در روز و در ماه‌های پایانی به هفت ساعت افزایش دادم.

کوچک زاده افزود: در این مسیر، فعالیت‌ها و کلاس‌های جانبی را کاهش دادم یا حذف کردم، اما همیشه ورزش را در برنامه خود داشتم و یاد خدا و توسل به اهل بیت (ع) همواره آرامش بخش و قوت قلبم بود.

وی اضافه کرد: موفقیت خود را مدیون تلاش مستمر، دعای خیر و حمایت‌های پدر و مادر و توکل به خداوند می‌دانم و همچنین مشاورم، که گام به گام مسیر را همراهم بود..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.