کارشناس مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان گفت: از ابتدای شروع طرح تابستانی از 18 خرداد تا 18 تیرماه سال جاری، 7 میلیون و 533 هزار و 266 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مرجان مهدیزاده در این خصوص اظهار داشت: این آمار نشان می‎دهد میزان تردد نسبت به ماه قبل 18 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: براساس اطلاعات دریافتی از سامانه ترافیک آنلاین راه‎ها در 24 محور مواصلاتی استان گلستان آمار کل تردد در این ایام سهم خودروهای سنگین از این تردد یک‎میلیون و 31 هزار و 963 وسیله معادل 14 درصد کل تردد استان بوده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های گلستان خاطرنشان کرد: بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به محور علی‎آبادکتول ـ گرگان با تردد 32 هزار و 717 وسیله و کمترین میزان تردد در محورهای استان مربوط به محور مرز پل ـ اینچه‎برون با میانگین یک‎هزار و 228  وسیله در ساعت بوده است.

مهدیزاده سرعت تردد در شبکه راه‎های دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را 82 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بر اساس نتایج تجزیه تحلیل آمار فوق‎الذکر رانندگان نسبت به رعایت فاصله طولی توجه کافی نداشته‌اند، لذا رعایت فاصله طولی مجاز با وسیله نقلیه جلویی را برای حفظ ایمنی خود و سرنشینان را اکیدا توصیه می‎کنیم.

وی اذعان داشت: هموطنان گرامی می‎توانند با ارسال کد شهر مبدأ و کد شهر مقصد به سامانه پیام کوتاه 1000141 از آخرین وضعیت راه‎های مورد نظر و مسافت بین شهرها اطلاع یابند و همچنین برای آگاهی بیشتر به پایگاه اطلاع‎رسانی مرکز مدیریت راه‎های کشور به نشانی www.iran141.ir مراجعه کنند./ج1

برچسب ها: خودرو ، پایانه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.