رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان از ارتقای شاخص‌های رضایت‌مندی ارباب‌رجوع این اداره کل در سال 91 نسبت به سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ‌آزاده محسنی اظهار داشت: طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعان از خدمات دستگاه‌های اجرایی با هدف اطلاع‌رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم، شفاف‌سازی خدمات قابل ارائه، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات و نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مردم در سه ماهه چهارم سال 91 در استان صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: سنجش میزان رضایت‌مندی دستگاه‌های استان بر اساس چهار بعد سنجش آگاهی مراجعان، سنجش اعتماد مراجعان، رضایت از نحوه رفتار با ارباب‌رجوع و رضایت از فضا و تجهیزات فیزیکی بررسی شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به اینکه  جمع بندی و بررسی فرم‌های نظرسنجی دستگاه‌های مختلف استان توسط مسئولان ذیربط طی چند ماه  صورت گرفته است، ابراز داشت: تمام مستندات حاکی از روند رو به‌رشد این اداره کل نسبت به سال‌های گذشته است.

وی افزود: طبق نظرسنجی صورت گرفته بیشترین رضایت‌مندی از خدمات دامپزشکی با 97 درصد در شهرستان بم بوده است.

محسنی یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای تکریم ارباب‌رجوع را بازنگری در فرآیندها دانست و گفت: در این راستا اداره کل دامپزشکی استان کرمان با بازنگری در برخی فرآیندهای خود سعی کرد برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه ارباب‌رجوع، حضور مراجعان از شهرستان‌ها به اداره کل را تا حد امکان کم کند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در تبیین برخی خدمات دامپزشکی در جامعه برای سهولت دسترسی بهره‌برداران به این خدمات گفت: اطلاع‌رسانی گسترده از طریق پورتال این اداره کل، خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و صدا و سیما و ... موجب ارتقای رضایت‌مندی مراجعان به اداره کل دامپزشکی استان کرمان شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: همکاران در اداره کل دامپزشکی استان کرمان آمادگی لازم برای دریافت، انتقادات و پیشنهادات مردم استان کرمان را دارند.
برچسب ها: دامپزشکی ، کرمان ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.