سرگردانی اسکی بازان باشگاه مس آذربایجان برای دریافت مطالباتشان از این باشگاه هم چنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در سال المپیک در حالی که اسکی بازان باید در آرامش فکری به تمرینات خود بپردازند تا بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشند، 6 اسکی باز تیم مس آذربایجان هم چنان به دنبال دریافت حق خود از باشگاه سابقشان می باشند. در حالی که چند ماهی از پایان زمان قرارداد اسکی بازان باشگاه مس آذربایجان می گذرد هیچ مبلغی از قرارداد آن ها پرداخت نشده است.

متاسفانه مسئولان این باشگاه که در گذشته با یک خبر قلابی بودن باشگاه بر آشفته و مصاحبه های زیادی انجام داده بودند، امروز که صحبت از احقاق حقوق اسکی بازانشان است، روزه سکوت گرفته اند.

پیگیری های یک ماهه ما برای یک مصاحبه  با مدیر عامل این باشگاه نیز بی نتیجه ماند در حالی که ما حتی قضیه را از طریق صندوق بازنشستگی نیز پیگیری کردیم.

ظاهرا تنها توجیهی که مسئولان برای عدم پرداخت مبلغ قرارداد اسکی بازان دارند،‌ الویت پرداخت حقوق بازنشستگان، صندوق بازنشستگی است مسئله ای که به نظر نمی رسد ارتباطی با پرداخت مبلغ قرارداد ورزشکاران داشته باشد چرا آن زمانی که این باشگاه با اسکی بازانش به قهرمانی در لیگ رسید این افتخار را به نام خودش ثبت کرد اما امروز هر شش اسکی بازانش را به فراموشی سپرده است.

 خلف وعده  و صداقت نداشتن یک ضعف بزرگ است احقاق حقوق اسکی بازان ملی پوش باشگاه مس آذربایجان امروز دغدغه ای است که هم فدراسیون اسکی و هم مطبوعات به آن مي پردازند و انتظار ما طبق گذشته از باشگاه مس آذربایجان که موفقیت ها و افتخارات زیادی داشته است این است که حداقل پاسخگوی اعتراض این اسکی بازان باشند چرا که حرفه ای نیست باشگاه در این روزهای حساس در سال المپيک  خود را پنهان کند ما همطبق رسالت خبري در انتظار  پاسخ مسئولان این باشگاه هستيم تا به نوعي هر چه سريعتر اين مشکل حل شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار