"مسئول اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي" گفت: امسال براي سومين سال متمادي به استان ايلام خواهيم رفت تا در کنار تکميل پروژه ساخت مسجدي که از سال گذشته نيمه کاره مانده به کارهاي فرهنگي نيز بپردازيم.

علي‌رضا محبوبي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به حوزه تخصصي دانشگاه علامه طباطبايي در علوم انساني اظهار داشت: عمده فعاليت‌هاي اردوهاي جهادي اين دانشگاه در مناطق محروم پرداختن به کارهاي فرهنگي است و ما امسال براي سومين سال متمادي به استان ايلام خواهيم رفت تا در کنار تکميل پروژه ساخت مسجدي که از سال گذشته نيمه کاره مانده به کارهاي فرهنگي نيز بپردازيم.
 
اين فعال دانشجويي با شرح فعاليت‌هاي اين دانشگاه در اردوهاي جهادي تصريح کرد: گروه کارآفريني خانگي به منظور آموزش خانم‌هاي روستايي، برنامه گل‌هاي معرفت براي آموزش کودکان زير هفت سال، همچنين کارگروه مشاوره‌اي دانشجويان ارشد و دکتراي روان شناسي با در نظر گرفتن مشاوره‌هاي ازدواج و خانوادگي در اين اردوها فعاليت خواهند کرد.
 
مسئول اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي خاطرنشان کرد: در اين اردوها مبلغان ديني با حضور در کارگروه مهدويت به آموزش قرآن، احکام و برگزاري مناسبت‌هايي که متقارن با حضور دانشجويان در اين مناطق است و همچنين برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي براي جوانان خواهند پرداخت.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار