"مسئول بسيج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبايي" گفت: اردوهاي جهادي و اعزام دانشجویان به استان‌های محروم، ضمن پرداختن به کارهاي فرهنگي و عمراني موجب تهذيب نفس آن‌ها خواهد شد.

مصطفي ملايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وظيفه اصلي تشکل‌هاي دانشجويي مبني بر نشر آرمان‌هاي انقلاب در سطح دانشگاه‌ها و جامعه اظهار داشت: در اين راستا با سازماندهي بين نيروها و عناوین موفق، برنامه‌هاي مختلفي را پياده‌سازي‌ کرده‌ايم، که عمده‌ترين آن‌ها حفظ ارزش‌هاي جهادي، اردوي راهيان نور و بازدید از مناطق جنوبي بوده است.
 
مسئول بسيج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبايي افزود: در مباحث علمي دوره‌هاي رفع اشکال درسي را در کنار برنامه‌هاي فرهنگي همچون مناسبت‌هاي مختلف، حضور افراد سرشناس و اردوي سياسي، فرهنگي مشهد داشته‌ایم و همچنین در زمان انتخابات با دعوت از پنج کانديدا در دانشگاه علامه طباطبايي جهت شناخت سياسي دانشجويان و خلق حماسه سياسي گام برداشته‌ایم.
 
وي از آغاز طرح بزرگ ايجاد حلقه‌هاي صالحين شجره طيبه براي نخستین بار در دانشگاه علامه طباطبايي خبر داد و گفت: در همين راستا از 27 تير الي ششم مرداد ماه در مشهد با حضور 400 دانشجو نشستي برگزار خواهد شد، که تا امروز اين طرح با پيگيري بسيج دانشجويي و نشست‌هاي مختلفی با حضور اساتيد دنبال شده است.
 
ملايي تصريح کرد: حلقه‌هاي صالحين شجره طيبه در زمينه‌هاي علمي، دفاع مقدس، فرهنگي و سياسي تشکيل شده که در رأس آن دانشجويانی متخصص قرار خواهند گرفت، تا به تمام شبهات اعتقادي، مذهبي، علمي و فرهنگي در طول ترم‌هاي تحصيلي و نشست‌هاي مختلف پاسخ دهند.
 
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي در پايان با اشاره به برنامه‌هاي اين تشکل در تعطيلات تابستاني خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر پيگير اردوي جهادي و اعزام دانشجويان به استان ايلام هستيم، تا دانشجويان ضمن تهذيب نفسشان به کارهاي فرهنگي و عمراني در مناطق محروم هم بپردازند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، دانشگاه ، دانشجو ، جهادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار