مرد جواني که چهار فرد سالخورده را در منزل مادربزرگ خود زنداني کرده بود، توسط پليس بازداشت شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگـزاري رويترز، "والتر جونز" که 31 سال سن دارد و چهار فرد سالخورده مذکور را در شرايط بسيار نامناسبي زنداني کرده بود با اتهام سوء استفاده از اين افراد روبروست.

نيروهاي پليس هيوستون پس از دريافت گزارش در خصوص زنداني شدن اين افراد سالخورده، به منزل مذکور در شمال هيوستون مراجعه کردند  و شهروندان سالخورده را به بيمارستان انتقال دادند. به گفته مقامات بيمارستان، سالخوردگان حبس شده از سوء تغذيه رنج مي برند.

اين چهار شهروند سالخورده به مقامات پليس اعلام کردند مرد جوان آنها را وادار مي کرد چک حقوق بازنشستگي خود را در اختيار او قرار دهند. سن دو نفر از آنها 80، 74 و نفر سوم بيش از 50 سال اعلام شد.

مقامات پليس اعلام کردند قربانيان در گارا‍ژي که هر يک از درهاي ورودي آن به دو قفل مجهز بود نگهداري مي شدند و از هيچ امکاناتي از جمله دستشويي و تختخواب برخوردار نبودند.
مقامات پليس در اين باره اعلام کردند اين احتمال وجود دارد که پيشتر حدود 10 فرد سالخورده در اين منزل زنداني شده باشند.

يک افسر پليس هيوستون در اين باره گفت: هر چهار مرد سالخورده اعلام کردند با وعده نوشيدني و سيگار مجاني به آن مکان رفتند، اما متهم از خارج شدن آنها جلوگيري کرد. متهم سپس آنها را وادار مي کرد تمام حقوق و مزاياي خود را در اختيار او قرار دهند.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار