عضو کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به طرح تحقيق و تفحص از سازمان چاي و دلايل مطرح شدن اين بحث گفت: اين طرح تنها براي ارائه‌ي يک گزارش نظارتي است.

ايرج نديمي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، افزود: تحقيق وتفحص به معناي نظارت است و اين اقدام به اين جهت انجام مي‌شود که ما در راستاي توليد با چند دسته مشکل رو به رو هستيم.

وي ادامه داد: اولين مشکل بحث استراتژي و راهبردهاست که متاسفانه اين استراتژي‌ها در بسياري از مجامع توليدي توسط دولت نقض مي‌شود.

نماينده مردم گيلان، لاهيجان و سياهکل در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مشکل دوم در زمينه تامين مقدمات، امکانات و اعتبارات است، افزود: مشکل سوم نيز در مورد موزه‌هاي مديريتي(چه از جهت تفکرات و چه از جهت سوابق) است. شرايط ما در سال‌هاي اخير به گونه‌اي است که هزينه‌هاي توليد افزايش زيادي داشته است و قيمت گذاري و خريد تضميني متناسب با اين افزايش هزينه صورت نمي‌گيرد.

وي ادامه داد: تحريم فيزيکي از اين مشکلات است که بايد با آن مبارزه شود ولي معناي مبارزه با آن فقط نام بردن از تحريم نيست.

نديمي با بيان اينکه اين طرح به صحن علني مجلس راه يافته است، افزود: دليلي وجود ندارد که مجلس به طرح فوق راي ندهد و اين طرح تنها براي ارائه‌ي يک گزارش نظارتي است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اولین ، سوابق ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار