عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: انتخابات اين‌دوره تجربه‌اي شد تا اصولگرايان با پذيرش پند و نصيحت‌هاي کارساز ، مدل خود را تغيير داده و حداقل در انتخابات بعدي نتايج مطلوب را کسب کنند.

صديقه شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحليل مصطفي پورمحمدي درباره بازسازي جريان اصولگرايي اظهار داشت: اگر جريان اصولگرايي براساس تصميماتي که در زمان انتخابات براي دستيابي به اهداف خود در پيش گرفته بود جلو مي‌رفت، شرايط متفاوت بود.

عضو جمعيت ايثارگران اسلامي با اشاره به تعدد کانديداهاي اصولگرا در انتخابات‌ رياست‌جمهوري گفت: انتخابات اين‌دوره تجربه‌اي شد تا اصولگرايان با پذيرش پند و نصيحت‌هاي کارساز مدل خود را تغيير دهند و حداقل در انتخابات بعدي مجلس شوراي اسلامي در دو سال آينده نتايج مطلوب را کسب کنند.

شاکري با بيان اينکه برخي در تعريف اصولگرايي دچار شبهه شده‌اند، گفت: معناي دقيق اصولگرايي بر پايه صداقت، عدالت و حفظ نظام جمهوري اسلامي است و اين نشان دهنده‌ اين است که ما نبايد در انتخابات رياست‌جمهوري به دنبال انتخاب گزينه مورد نظر خود از جريان خاص باشيم بلکه بايد کسي را که برپايه قانون اساسي، نظام و بيانات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب عمل مي‌کند مورد قبول و پذيرش خود قرار دهيم.

وي بيان داشت: برخي از کانديداها ميثاق‌نامه امضا کردند، اما چه بهتر بود که از خواسته‌هاي نفساني خود پرهيز و مصلحت نظام، ملت و جمهوري اسلامي را بر منافع فردي و حزبي ترجيح مي‌دادند چراکه قطعا با چنين رويکردي موفق‌تر مي‌شدند.

شاکري با اشاره به شعارهاي اعتدال‌گرايانه‌ دولت منتخب گفت: اميدواريم "حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني" به تناسب شعارها با مدل فراجناحي در دولت خود رفتار و از متخصصين توانمند و متخصص هم در كابينه استفاده کند چراكه خواست اصولگرايان چيزي جز اين نيست.

وي افزود: اگر بخواهيم در تحليلي برآورد کنيم که گزينه شخصيمان در انتخابات پيروز مي‌شد، بايد بگوييم شکست خورده‌ايم اما در مقابل اگر به پيروزي شخصي که بر پايه اصول نظام عمل کند معتقد باشيم اين به معناي شکست اصولگرايي نيست و به اعتقاد من اين مسئله نفساني است اگر بگوييم کانديداي مورد نظر من از حزب من حتما بايد در انتخابات پيروز مي‌شد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان خاطر نشان کرد: ما بايد تا آخرين لحظه با اعتقاد به اصول نظام و تعريف دقيق و درست از جريان اصولگرايي پاي آن بايستيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تحلیل ، شاکری ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار