دبير کل جامعه اسلامي مهندسين گفت: اينكه حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني شعار اعتدال داد به اين خاطر است كه فلزش از اعتدال است .

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" در مراسم افطاري جامعه اسلامي مهندسين كه امشب (پنج شنبه) در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، گفت: امسال به نظر مي‌رسد سال پربركتي باشد چرا كه اتفاق مهم امسال تحقق حماسه سياسي بود كه خلق شد.  
 
وي تصريح كرد: بسياري از دلسوزان و علاقمندان به انقلاب كه حساس به سخنان مقام معظم رهبري بودند، نگران اين امر بودند كه آيا مطالبه رهبري از مردم محقق مي‌شود.
 
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مطالبه مقام معظم رهبري از مردم محقق شد، اظهار داشت: كساني كه مدعي تقليد از جامعه هستند گاهي وقت‌ها كم مي‌آورند چرا كه عمق شناختي كه رهبر معظم انقلاب از مردم دارد منحصر به فرد است و شايد كسي ديگر اين همه باور به مردم نداشته باشد كه اين همان مشي امام راحل است چون امام(ره) به خيلي از اقشار اعتماد داشتند.
 
باهنر افزود: اما تحليل‌هاي گوناگون از نتيجه انتخابات از سوي جناح‌هاي داخلي و بيروني، رقبا، معاندين و دوستان و علاقمندان به انقلاب صادر شد و اميدهاي بسياري درباره آينده انقلاب شكل گرفت.  
 
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد:‌ تحليل ساده من اين است كه چه شد دکتر حسن روحاني پيروز انتخابات شد چرا كه بنده با وي به مدت 16 سال در مجلس كار كرده‌ بوديم و با ايشان همپوشاني داشته‌ام.
 
نماينده مردم تهران گفت:‌ اينكه حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني شعار اعتدال داد به اين خاطر است كه فلزش از اعتدال است و در مجلس سوم و چهارم جلسات عقلا را راه‌اندازي كرد كه اين امر باعث پيشرفت بسياري از اقدامات مي‌شد، البته 8 سال افراط اصلاح‌طلب و 8 سال تلاش اصولگرايان كه با تنگ نظري‌هايي همراه بود مردم را خسته كرد اما نبايد اميد را بالا برد چرا كه شايد نتوان پاسخ داد و كار دکتر روحاني در اين باره بسيار سخت است.  
 
وي بيان داشت: امروز با دو برنامه مواجه هستيم يكي اينكه دولت نهم و دهم در حال تحويل دادن كارنامه است و دولت يازدهم در حال تحويل گرفتن كه تفاوت‌هاي بسياري با يكديگر دارند اما بايد ديد احمدي‌نژاد چه چيزي تحويل مي دهد و حجت الاسلام والمسلمين روحاني چه چيز را تحويل مي‌گيرد اما اميدواريم اين دو با يكديگر نزديك باشند.  
 
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره غيبت حجت‌الاسلام والمسلمين ناطق در مراسم ضيافت افطاري جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: امسال توانستيم حجت‌‌الاسلام ناطق نوري را بعد از مدت‌ها يخبندان سياسي راضي به حضور در جامعه اسلامي مهندسين كنيم كه ايشان پذيرفتند و اين امر براي ما هم تعجب‌آور بود كه بيايند و حضور پيدا كنند اما امروز ظهر به ما خبر دادند كه نمي آيند واين امر باز هم باعث تعجب شد.  
 
باهنر ادامه داد: حجت‌الاسلام ناطق نوري به دليل كار مترقبه‌اي به سفر رفتند كه اميدواريم اينطور باشد.  
 
نماينده مردم تهران تصريح كرد: به همين خاطر نااميدانه با حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي تماس گرفتيم و از ايشان خواستيم اين جلسه را اداره كنند.
 
دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطرنشان كرد: خيلي از گروه‌ها پاشنه در مركز تحقيقات استراتژيك را درآورده‌اند چرا كه مي‌گويند اگر دولت فراجناحي است از ما هم بايد استفاده شود اما ما در جامعه اسلامي مهندسين هيچ نيرويي را معرفي نمي‌كنيم چرا كه حجت الاسلام والمسلمين روحاني علم رجالش خوب است و ما شرط‌هايي را كه وي در انتخابات گذاشته است را قبول مي‌كنيم. 

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: باهنر ، مراسم ، افطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار