عمرانی:

دیر بجنبیم ماکائو هم از ما جلو می زند / شرایط فعلی پینگ پنگ بانوان نگران کننده است

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: اگر با شرایط فعلی به مسیرمان ادامه دهیم حتی ماکائو که پیش از این رقیبی برای ما نبود جلوتر از ما قرار می گیرد.

محجوبه عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به شرایط تمرینی بانوان تنیس روی میز، مشکلات لیگ بانوان، امکانات بی اردویی یا اردوهای کوتاه مدت نباید از آنها توقع بالایی داشت، مگر اینکه نابغه ای ظهور کند تا بتواند با وضع موجود اتفاق خارق العاده ای در مسابقات بین المللی  رقم بزند.

 وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی دارد و همه می دانند که سطح این پیکارها حتی از رقابت های  جهانی هم بالاتر است، با این وجود بانوان ایران توانستند تیم هایی مانند قزاقستان و ماکائو را که از آنها انتظار می رفت ببرند، شکست دهند و با تمام مشکلات نسبت به مسابقات سال گذشته 4 پله صعود کردیم.

 عمرانی  در خصوص پیشرفت سطح بازی پینگ پنگ بازان سایر کشورها غیر از ایران اذعان داشت: ما قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اردوی پنج روزه ای را در تهران برگزار کردیم البته برگزاری اردوی  داخلی بهتر از بی اردویی است اما به نظر من برای پیشرفت احتیاج داریم که تا با بازیکنان خارجی قوی تر از خودمان تمرین کنیم.

وی خاطر نشان کرد: حریفان ما در کشورهای دیگر روز به روز در حال پیشرفت هستند ونشان می دهد که برایشان سرمایه گذاری کرده اند، برای مثال بانوان ایران در مسابقات امسال ماکائو را که پیش از این به راحتی شکست می دادند، با نتیجه 3 بر یک مغلوب کردند آن هم در شرایطی که بازیکن رنکینگ دار آنها در رقابت های امسال حضور نداشت، اگر با همین روند پیش برویم به طور حتم از کشورهایی مانند ماکائو هم جا می مانیم و در سالهای آینده احتمال شکست ما برابر آنها بالا می رود.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به مسابقات انفرادی قهرمانی آسیا کره جنوبی اشاره کرد و در خصوص حذف زود هنگام خود در نخستین بازی اش گفت: من در رقابتهای انفرادی به نفر اول تیم ملی هند باختم که انتظاری هم نمی رفت برابر وی پیروز شوم، حتی سیما لیموچی مربی تیم ملی هم بعد از شکست من را بازخواست نکرد

 عمرانی تأکید کرد: من بر این باور هستم که فدراسیون تنیس روی میز دلش نمی خواهد ما تا این حد مشکل داشته باشیم مطمئنم اگر مسئولان اين فدراسيون بودجه داشتند برایمان سرمایه گذاری می کردند، به همین دلیل از مسئولان می خواهم که به فدراسیون بودجه دهند تا دست آنها نیز برای خرج کردن باز باشد.

برای تنیس روی میز ایران زشت است لیگ بانوان آن، اینگونه باشد!

محجوبه عمرانی درخصوص مسابقات لیگ گفت: متأسفم که بین رقابتهای لیگ سال 91 بسیار فاصله افتاد و تا این زمان هنوز به اتمام نرسیده، به نظر من برای پینگ پنگ زشت است که چنین لیگی داشته باشد.

وی ادامه داد: بیشترین مشکل ما در لیگ امسال این است که مسابقات لیگ 91 دیر شروع شده است، اگر لیگ 92 هم از مهر یا آبان آغاز نشود سال 93 هم همین مشکلات را خواهیم داشت و رقابتهای لیگ همزمان می شود با مسابقات برون مرزی امتحانات و سایر عواملی که لیگ سال 92 را تا این حد طولانی کرد./آق
برچسب ها: عمرانی ، ماکائو ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار