نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، با بیان مشکلات مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: بخش بهداشت و درمان این استان با مشکلات زیادی نظیر کمبود پزشک عمومی و متخصص، مجهز نبودن بیمارستان ها، وجود طرح های نیمه تمام عمرانی در بخش بهداشت و درمان از این مشکلات است.

سید سعید زمانیان دهکردی، با بیان اینکه باید جایگاه استان چهارمحال و بختیاری در تصمیم گیری های کلان کشور بازتعریف شود، افزود: تامین آب شرب در بیش از 150 شهر و روستای این استان با مشکل مواجه شده است و مردم نیز در تامین آب کشاورزی با مشکل جدی مواجهند.
وی تاکید کرد: اگر چه در این استان برای محرومیت زدایی کار فراوان شده است ولی بخش زیربنایی و راهسازی استان چهارمحال و بختیاری، تکمیل طرح های عمرانی و صنعتی نیمه تمام، گسترش آموزش عالی، اشتغالزایی و تجهیز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی از بخش های اولویت دار استان چهارمحال و بختیاری است.
زمانیان دهکردی، با بیان اینکه بیلان 10 دشت استان از 10 سال پیش تاکنون منفی است، تدبیر رئیس جمهور منتخب برای تعیین حق آبه مردم استان چهارمحال و بختیاری از منابع آبی را خواستار شد.
رئیس مجمع نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، از تصمیم گیری جزیره ای و بخشی نگری به عنوان آفت مدیریت یاد کرد و گفت: اگر در تصمیم گیری ها خود رایی حاکم شود، پیشبرد امور استان چهارمحال و بختیاری و حل مشکلات آن راه به جایی نمی برد./س
برچسب ها: محروم ، مشکلات ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.