رئيس کميته تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي گفت: کميته تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کار خود را به محض دريافت دستور پرداخت بودجه از سوي لاريجاني آغاز خواهد کرد.

"علي علي‌لو" نماينده مردم شبستر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ‌با اشاره به کامل بودن طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي گفت: کل طرح و برآوردهاي بودجه‌اي آن براي تاييد، تقديم لاريجاني؛ رئيس مجلس شوراي اسلامي شده است.
 
رئيس کميته تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي ادامه داد: ‌رئيس مجلس شوراي اسلامي از طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي استقبال خوبي کردند و اکنون در حال بررسي ميزان بودجه مورد نياز براي اجراي آن هستند.
 
عضو کميسيون صنايع و معادن در پايان خاطرنشان کرد: کميته تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي کار خود را به محض دريافت دستور پرداخت بودجه از سوي لاريجاني آغاز خواهد کرد.
 
گفتني است؛ با توجه به مشکلاتی که در زمینه تولید خودروهای با کیفیت توسط شرکت‌های خودروسازی کشور وجود دارد، مجموعه‌ای از عوامل باعث شده تا جمعی از نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن خواستار تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور شده و آن‌ را به هیئت رئیسه مجلس جهت بررسی‌های بیشتر ارائه دهند.
 
طرح تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی در روز 17 بهمن 1391 و با 51 امضا در صحن علنی مجلس شوراي اسلامي اعلام وصول شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: خودرو ، تحقیق ، تفحص ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار