عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تحقیق و تفحص از وزارت آموزش و پرورش برای بررسی نحوه استخدام مربیان قرآنی و نیروهای خدماتی با مخالفت تعدادی زیادی از نمایندگان روبه رو شد.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،در تشریح نشست امروز ( ۲۵ تیر ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: بحث تحقیق و تفحص از آموزش و پرورش در خصوص نحوه استخدام مربیان قرآنی و نیروهای خدماتی با مخالفت تعدادی زیادی از نمایندگان روبه رو شد.

وی در ادامه افزود: لزوم انتخاب وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین و آموزش و پرورش با تجربه، کارآمد و با اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران از مباحث مهم دیگری بود که از سوی نمایدگان مطرح شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقيقات امروز میزبان " حمير رضا حاجي‌بابايي" وزیر آموزش و پرورش بود.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگان در ادامه این جلسه به بررسی پیش‌نویس طرح نظام آموزش و تربیت فنی‌ وحرفه‌ای پرداختند، این درحالی است که این مسئله بی‌نتیجه ماند و ادامه بررسی به جلسه آینده کمیسیون منتهی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، تحقیقات ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار