کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه می دهد که بررسی گزارشهای تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور یکی از مهمترین مواردی است که یکشنبه هفته آینده بعد از اتمام صحن علنی بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ در جلسه عصر روز یکشنبه هفته آینده طرح ممنوعیت به کارگیری سلاح سرد و تشدید مبارزه با جرائم خشونت‌بار، طرح ایجاد حساب ویژه حمایت از تولید ملی  و طرح ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی بررسی می شود.
 
لازم به ذکر است هیأت تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور یکشنبه آینده بعد از اتمام جلسه علنی به منظور بررسی گزارش های تحقیق و تفحص از صنایع خودروسازی کشور تشکیل جلسه می دهد.

کارگروه بررسی مسائل و مشکلات صندوق ضمانت صادرات با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این صندوق نیز روز یکشنبه بعد از اتمام جلسه علنی به منظور بررسی مسائل و مشکلات صندوق ضمانت صادرات تشکیل می شود.

جلسات کمیسیون صنایع و معادن هفته آینده در روز سه‌شنبه ادامه دارد که طرح حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها، لایحه تعیین تعرفه‌های خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، طرح اصلاح بند(۲-۳) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور به‌منظور تنظیم بازار خرید و فروش ارز، تقاضای جمعی از نمایندگان مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و همچنین تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور بررسی می شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بررسی ، تحقیق ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار