اختلال در مسير ابزار كار افراد ضربه زننده است لذا در دولت يازدهم نيازمند ساماندهي و مديريت متمركز در بخش فناوري اطلاعات كشور هستيم.

رمضانعلي سبحاني فرد، رئيس كميته ارتباطات و فناوري اطلاعات مجلس با بيان اينكه بسياري از سرمايه ها را در بخش IT از دست داديم به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران گفت:چالش هاي مديريتي وزارت ICT طي چند سال اخير موجب شد پيشرفت چنداني را در عرصه شاهد نباشيم كه بخش عمده آن مربوط به عدم ثبات مديريت بوده است.

وي با اشاره به اينكه بخشهايي كه وظيفه نداشتند وارد كار شده و يا بسياري از بخشها از وظايف خود مغفول ماندند اظهار داشت:از دولت آينده انتظار داريم فردي شايسته و توانمند را براي تصدي گري وزارت ICT  انتخاب كند تا به اهداف برنامه پنجم توسعه در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات دست يابيم.

سبحاني فرد با بيان اينكه اگر هر مجموعه اي آشنا به وظايف خود باشد كارها بهتر و راحت تر انجام مي شود خاطر نشان ساخت: در دولت جديد بايد توجه ويژه اي به فناوري اطلاعات به عنوان تامين كننده زير ساختهاي توسعه ساير دستگاههاي كشور داشته باشيم.

به گفته وي تمامي كارها بر بستر IT انجام مي شود لذا توجه به تمام ابعاد آن در بخشهاي درلتي و خصوصي و بويژه مديريتي ضروري است./ ح

برچسب ها: مدیریت ، فناوری ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار