از بعدازظهر امروز و فردا در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بویژه استان های مازندران،گلستان و خراسان شمالی، ابرناکی ، بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"جمعه28 تیرماه 92"براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی اعلام شد،طی سه روز آینده وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم خواهدداشت و باعث کاهش کیفیت هوا در استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خواهدشد.
گفتنی است، همچنین با افزایش سرعت وزش باد بر روی کشور عراق ،گرد و خاک ناشی از آن در برخی مناطق جنوب غرب و غرب کشور موجب کاهش دید افقی  و کیفیت هوا خواهد شد.


براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز و فردا در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بویژه استان های مازندران،گلستان و خراسان شمالی، ابرناکی ، بارش باران گاهی با رعدو برق و وزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود و همچنین امروز و فردا دریای خزر مواج خواهد بود.
شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و در بعدازظهر افزایش ابر در ارتفاعات و در پاره ای نقاط  وزش باد پیش بینی می شود  و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 39 درجه و درکمترین حالت به 26 درجه بالای صفر خواهد رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار