ارتش رژيم اشغالگر قدس در اقدامي تازه با انتشار عکس کودکان فلسطيني در قالب پوسترهايي سعي دارند تا راه جديدي را براي ارعاب معترضان فلسطيني در پيش گيرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي ؛ طبق گزارش اين شبکه خبري ارتش رژيم صهيونيستي در روستاهاي مختلف فلسطيني در هفته جاري عکس برخي از کودکان فلسطيني را منتشر کرده است. بر روي پوسترهاي منتشر شده حاوي عکس کودکان فلسطيني نوشته شده است "ما ارتش رژيم صهيونيستي هستيم. هشيار باشيد. ما در صورتي که شما مشاهده کنيم دستگيرتان خواهيم کرد." شبکه خبري "راشا تودي" در ادامه افزوده است که بر روي اين پوسترها عکس 5 تا 14 کودک قرار داده شده است. 

"مراد شتيوي" هماهنگ کننده کميته مقاومت مردمي در اين باره در مصاحبه با خبرنگار "راشا تودي" گفته است "هر شب صداي بمباران منازل فلسطينيان و شليک گلوله و پرتاب گاز اشک آور از سوي نظاميان صهيونيست به گوش مي رسد اين موضوع باعث ايجاد اختلالات روحي و رواني در نوجوانان فلسطيني شده است." اقدام جديد ارتش رژيم صهيونيستي راهکار تازه از سوي آن ارتش جنايتکار براي ايجاد رعب و وحشت در ميان نوجوانان فلسطيني است. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار