امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : پشت صحنه سینمای هالیوود دست های صهیونیستی و استکباری وجود دارد و آنها صحنه گردانی می کنندو این فیلمها با انگیزه های سیاسی و سلطه طلبی ساخته می شود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :دشمنا ن وظیفه خود می دانند که علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزش های متعالی اسلام و سرمایه عظیم ملی و ایرانی و اسلامی ما تلاش های خود را در راستای تخریب انجام دهند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :متاسفم که برخی افراد با ملیت ایرانی در این فیلمهای ضد ایرانی در سینمای هالیوود نقش آفرینی می کنند و اگر به اسلامیت خود افتخار نمی کنند که بزرگترین افتخار مسلمان بودن است لااقل به ایرانی بودن خود افتخار می کردند و این تولیداتی که در سینمای استکبار علیه ملت بزرگ ایران ساخته می شود شرکت نمی کردند.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اضافه کرد: ولی خود به هر حال از دشمن نمی توان غیر از این توقع داشت پشت صحنه سینمای هالیوود دست های صهیونیستی و استکباری وجود دارد و آنها صحنه گردانی می کنندو این فیلمها با انگیزه های سیاسی و سلطه طلبی ساخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی بیان کرد :سینمای کشور ما و همه دستگاههای فرهنگی ما باید آنچه را که در شان ملت ایران هست و آن چیزی را که واقعا سینما می تواند در این رابطه ایفای نقش کند جواب عالمانه و عاقلانه که در خور فرهنگ ملت ایران است را با گرایش سینمایی و فرهنگی به اقدامات سینمای هالیوود بدهند.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن اظهار داشت : ما اگر بخواهیم با زبان مقابله کنیم برنده نخواهد بود از طریق فیلم همان مباحث را بیان کنیم وقتی آنها می آیند از طریق هالیوود مسیر را انتخاب می کنند و از طریق ساختن فیلم می خواهند فرهنگ و تمدن ملت ایران را زیر سئوال ببرند راه تقابل با آنها همان ساختن فیلمهای فاخر و ارزشمند است هنرمندان بزرک وظیفه دارند که مانند سینماگران هالیوودی از همان راه وارد شوند و جواب دندان شکنی به آنها بدهند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.