مدير عامل شركت گاز استان همدان گفت: با گذشت سه ماه از سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، ميزان جمعيت بهره مند از گاز طبيعي در شهر ها و روستاهاي استان همدان به يك ميليون و 660 هزار نفر با ضريب 3/95 درصد رسيده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسين محمدي با بیان این مطلب گفت: تا پايان خرداد ماه سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي جمعاً بيش از 7 هزار و 706 كيلومتر   شبكه تغذيه و توزيع گاز اجرا شده و  493هزار و 374 مورد ظرفيت اشتراك پذيري در اين استان ايجاد شده است.

محمدي با بيان اينكه به دليل  بهره مندي تمام 29  شهر استان همدان از نعمت گاز طبيعي با نرخ  5/99 درصدي،  اين استان از نظر بهره مندي جمعيت شهري از نعمت گاز طبيعي درسطحي  بالاتر از ميانگين كشوري است، گفت: تا پايان خرداد ماه سال 1392 از مجموع هزار و 82 روستاي استان  تعداد  731 روستا از گاز بهره مند  شده اند  و  عمليات گازرساني در 104 روستا  نيز تداوم داردكه  نرخ بالاي بهره مندي خانوارهاي  روستائي از گاز  با ضريب نفوذ 7/88  درصدي در استان همدان  نيز مبين قرار گرفتن اين استان  در سطحي  فراتر از ميانگين كشوري  در بخش روستائي است.

وي خاطرنشان نمود: بخاطر قرار داشتن استان همدان  از نظر  ضريب نفوذ گاز در كل خانوارهاي شهري و روستائي گازدار با نرخ بالاي 3/95 درصد، اين شركت توانسته است در مجموع ضريب تركيبي خانوارهاي شهري و روستائي  خدماتي  فراتر از سطح ميانگين كشوري ارائه نمايد.

مدير عامل شركت گاز استان همدان ياداور شد: طي مدت  سه ماهه اول سال جاري حدود 16 هزار 500 نفر به جمعيت بهره مند از گاز طبيعي در استان افزوده شده است، همچنين تعداد خانوارهاي  تحت پوشش گاز طبيعي استان همدان 479 هزار مورد است و در  ساير بخشها اعم از تجاري، نيروگاهي و مشتركين عمده و صنعتي در  استان نيز 25 هزار و 840 مشتركاز گاز طبيعي استفاده  مي نمايند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتراک ، گاز ، همدان ، شهر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار