مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : HSE دارای نقش و جایگاه ویژه ای در صنعت نفت کشورمان می باشد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس ابراهیم پیرامون افزود : با توجه به سابقه طولانی تولید نفت در مسجدسلیمان و گستردگی و وسعت زیاد حوزه ی عملیاتی آن ، ضرورت توجه جدی به HSE بیش از پیش نمایان می گردد .
وی این سخنان را در آیین معارفه و تودیع رییس اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ( HSE ) و در جمع مدیران و روسا و کارشناسان این شرکت بیان داشت .
وی همچنین با اشاره به وجود گاز H2S در تأسیسات و بروز برخی مخاطرات ناشی از وجود این گاز بر نقش استراتژیک و ارزشمند این اداره در آموزش کارکنان در خصوص راههای شناسایی و مقابله با آن تأکید کرد .
مهندس پیرامون همچنین با برشمردن جایگاه پدافند غیر عامل بر رعایت دقیق الزامات و همچنین بهره گیری از کلیه ی دستورالعملها و آموزش دقیق نیروها برای بکارگیری این اصول جهت حفاظت از خود درمواقع خطر تأکید نمود .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خویش با تمجید از جایگاه و تجارت ارزشمند رییس جدید اداره HSE این شرکت گفت : آقای موسی ابوالحسنی با توجه به علاقه ای که به منطقه مسجدسلیمان داشتند پیشنهاد حضور در این منطقه و خدمت به شهروندان خوب آنرا پذیرفتند .
مهندس پیرامون خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه صدور حکم خدمت ایشان در سمت جدید مقارن با نیمه شعبان بوده است امیدوارم با استعانت از توجهات امام عصر (عج) این حکم منشاء خیر و منفعت برای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و مردم خوب و ولایتمدار این منطقه باشد .
وی در پایان با تقدیر از زحمات آقای نجف بهادری که به کسوت بازنشستگی نایل گردیدند و زحمات آقای رامتین آمویی در مدت سرپرستی ، آقای موسی ابوالحسنی را بعنوان رییس جدید HSE ( اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ) این شرکت معرفی نمود .
رییس جدید HSE این شرکت نیز طی سخنانی با اشاره به 38 سال سابقه کار خود در صنعت نفت گفت :  هدف ما در HSE تقابل با همکاران و دیگر اجزای شرکت نیست بلکه می خواهیم با همکاری یکدیگر در فضای تعامل و همدلی شرایط استانداردهای ایمنی را حفظ و آنرا ارتقاء بخشیم .
موسی ابوالحسنی در خصوص دیدگاهها و برنامه های خود در این سمت گفت : توجه به نیروی انسانی و آموزش روزآمد اصول ایمنی و حفاظت فردی و گروهی بمنظور افزایش انگیزش شخصی و بهره وری در سطح شرکت از مهمترین برنامه های بنده می باشند .
وی ادامه داد : افزایش  ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و روز آمدی ناوگان خودرویی این بخش با توجه به گستردگی حوزه عملیاتی و پراکندگی واحدها و تأسیسات شرکت از دیگر برنامه ها و رئوس کاری               بنده می باشد .
وی افزود : با توجه به اینکه هدف HSE افزایش سطح ایمنی و سلامت فردی و گروهی در محیط کار         می باشد از کلیه روسا و مدیران محترم درخواست دارم به فرآیند کسب مجوز های ایمنی نگاه ویژه داشته باشند و از تجارب ارزشمند  همکاران وکارشناسان این امور در جهت افزایش سطح ایمنی مجموعه خود استفاده نمایند .     
شایان ذکراست موسی ابوالحسنی رییس جدید HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان 38 سال سابقه کاردر صنعت نفت بود و ریاست HSE شرکت پیرا حفاری ایران طی مدت 5 سال گذشته را در کارنامه مدیریتی خود دارد . /س

برچسب ها: نقش ، جایگاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.