به تازگي قلم هوشمندي جهت آسان نمودن نوشتن براي افراد اهل قلم و تمامي اقشار محصل و كارمند توليد نموده است.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران؛ يك شركت آلماني به تازگي قلم هوشمندي با قابليت هاي بسيار جالب و پر استفاده جهت آسان نمودن امور نوشتاري افراد اهل قلم از جمله نويسندگان و تمامي اقشار محصل و كارمند طراحي و توليد نموده است.

اين قلم هوشمند داراي پردازنده و رم داخلي مي باشد و از جمله سنسورهايي كه در آن به كار برده شده است، مي توان به سنسور تشخيص حركت دست، تشخيص لرزش دست و همچنين داراي سيستم عامل داخلي لينوكس مي باشد.


طراحي اين قلم به صورتي است كه براي دست كودكان هم مناسب مي باشد و از ديگر قابليت هاي آن داشتن wifi و يا ارتباطي بي سيم است كه از طريق آن حتي مي توانيم به صورت غيرمستقيم با همان دست خط براي ديگران پيام ارسال كنيد.


شايان ذكر است، اين قلم در حال حاضر از دو زبان انگليسي و آلماني به صورت كامل پشتيباني مي كند و در آ‌ينده نزديك قرار است از زبان هاي روسي، اسپانيايي، فرانسوي و ايتاليايي پشتيباني كند.


همچنين از مهمترين خصوصيات اين قلم اضافه كردن توابع API يا حروف اختصاصي و علائم خاص براي استفاده و توسعه نزم افزار داخلي آن است و همچنين قابليت صحيح بودن نوشتار و تصحيح گرامر را هم دارا مي باشد./ح

برچسب ها: خودکار ، هوشمند ، وای فای ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
عالی