تمام اصناف خانه سينما در بيانيه‌اي با حمايت همه جانبه از اقدامات هيئت مديره آمادگي خود را براي احقاق حقوق حقه‌ي قانوني براي حفظ و صيانت از خانه سينما اعلام كردند.

گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران،‌تمام اصناف خانه سينما در بيانيه‌اي با حمايت همه جانبه از اقدامات هيئت مديره آمادگي خود را براي احقاق حقوق حقه‌ي قانوني براي حفظ و صيانت از خانه سينما اعلام كردند.



به نام خدا

عليرغم همه توافقات انجام گرفته پيشين، در پي اتفاقات ناگوار غير‌قانوني و غيراخلاقي در نيمه شب گذشته به خانه‌سينما توسط مأموران حراست‌ارشاد، صبح امروز عده قابل توجهي از اصناف سينمايي به دليل نگراني از شرايط و جلوگيري از استمرار اينگونه تحركات، در مقابل خانه‌سينما گرد هم آمدند. با توجه به پيشنهاد نيروي محترم انتظامي براي اخذ يك مهلت 48 ساعته، بدين وسيله لازم است به اطلاع كليه دلسوزان فرهنگي و مديران فهيم و آگاه كشور در عرصه هاي مختلف برسانيم از اين لحظه كليه گزينه ها به تشخيص عموم اهالي سينما روي ميز قرار دارد. تشخيص اينكه كدام مسير براي خروج از وضعيت حاضر به شكل عاقلانه و مدبرانه انتخاب گردد بستگي تام و تمام به كساني دارد كه خير و صلاح فرهنگ و سينماي‌كشور را مي خواهند. اين فرصت عليرغم همه صداقت‌ها از سوي اهالي‌سينما و سوء‌استفاده‌ها از سوي مديران‌سينمايي كشور كه بوضوح و حسب سوابق و اسناد‌ موجود تاكنون بر ما اثبات گرديده است، قطعا آخرين فرصت براي حل مشكل خواهد بود.
بديهي است كماكان همه اصناف خانه‌سينما از اقدامات هيئت‌مديره حمايت همه‌ جانبه خود را اعلام مي كند و آمادگي خود را براي احقاق‌حقوق حقه قانوني براي حفظ و صيانت از خانه‌سينما اعلام مي دارد.
1-انجمن بازيگران
2- انجمن جلوه هاي‌ويژه
3-انجمن ‌سينمايي فيلم انيميشن
4-انجمن‌ صداي سينماي‌ايران
5-انجمن‌ طراحان فيلم
6-انجمن طراحان فني
7-انجمن عكاسان
8-انجمن فيلمبرداران
9-انجمن گويندگان
10-انجمن مديران سالنهاي سينما
11-انجمن مستندسازان
12-انجمن منشيان صحنه
13-انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي
14-شوراي عالي تهيه كنندگان
15-كانون تدوينگران
16-كانون دستياران فيلمبردار
17-كانون دستياران كارگردان و برنامه ريزان
18-كانون فيلمنامه نويسان
19-كانون كارگردانان
20-كانون مدرسان ايراني سينما
21-كانون آهنگسازان
22-انجمن تهيه كنندگان مستند
23-انجمن فيلم كوتاه
24-انجمن چهره‌پردازان
برچسب ها: ی ، ی ، ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.