سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان گفت: ثریا آقایی و میری بیگی در مسابقات زیر 19 سال آسیا فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

فریبا جلالیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات آسیایی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و باید بگویم انتظار چنین عملکردی را از ملی پوشان ایران نداشتیم.
 
سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان اضافه کرد: ثریا آقایی در برابر حریف هنگ کنگ و سیری بیگی مقابل بدمینتون باز بوتان به پیروزی رسید ولی هر دو در مقابل حریفان کره ای مسابقه را واگذار کردند.
 
جلالیان تصریح کرد: شکست ملی پوشان کره جنوبی غیر ممکن نبود ولی کره ای، حریفان قدری بودند که به دلیل  تجربه بالا به طور کامل کنترل بازی را دراختیار داشتند.
 
سرمربی تیم ملی بدمینتون با تاکید بر اینکه تنها ضعف بدمینتون بازان ایران شرکت محدود در رقابت هاست، گفت: فدراسیون برای شرکت در این رقابت ها امکانات خوبی را دراختیار ما قرار داده بود و در این سفر با هیچ مشکلی مواجه نشدیم اما آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است شرکت در رقابت های برون مرزی است که برای ملی پوشان ما این امکان فراهم نمی شود.

وی در ادامه افزود: بعد از برگزاری مسابقات 3 روز در کمپ مالزی به تمرین پرداختیم و بازیکنان ایرانی با عملکرد بدمینتون بازان مالزی  بیشتر آشنا شدند.
 
جلالیان از برگزاری  رقابت های المپیک جوانان آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات 15 و 16 مرداد ماه جاری به میزبانی چین برگزار می شود و از لحاظ سطح کیفی کم تر از این مسابقات نیست و در این راستا اردوی آماده سازی  تیم ملی بدمینتون از شنبه 29 تیر در کمپ فدراسیون کلید می خورد 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان ایرانی در طی چند سال اخیر بهترنی مسابقه خود را تجربه کردند و این به این معناست که پیشرفت در بدمینتون با روند رو به رشدی همراه بوده است و می توان بر روی ورزشکاران  نوجوان حساب باز کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار