شبكه راديويي تهران به مناسبت ماه مهماني خدا ويژه برنامه "دعوت" را از ساعت 19تا 21 تقديم شنوندگان مي كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ "دعوت" با بخش‌هاي گوناگون، عصر هر روز در آستانه افطار مبزبان ضيافت معنوي روزه‌داران خواهد بود .

برنامه دعوت همزمان با ماه مبارك الهي از ساعت 19 تا لحظه افطار علاقه مندان شبكه راديويي تهران را با تدارك بخش هاي ويژه همراهي مي كند.

هر روز حسين فهيمي پور با تهيه يك بسته راديويي با موضوع اخلاقي مانند تهمت، دروغ، غيبت و... را بر عهده دارد. گزارشگر برنامه، محمدرضا مير حسيني از 30 محله تهران، مصطفي داعي با معرفي 30 شغلي كه در هنگام افطار مشغول فعاليت هستند، سميرا صديقي با 30 شخصيت خاص و اكبر ياري با خبرهايي از نمايشگاه قرآن كريم گزارش هايي را تقديم شنوندگان مي كنند.

طهماسبي تهيه كننده اين برنامه گفت : در اين برنامه از 30 مادر، 30 فرزند و 30 مادربزرگ و پدر بزرگ بر سر سفره افطار دعوت خواهد شد. 

در اين برنامه ساناز باقري، بخش هايي همچون تغذيه در ماه رمضان با كارشناسي شيرين عادل و فوايد ذكر صلوات و بيان و تبيين دعاي روز با كارشناسي حجت الاسلام مجتبي تهراني نيا را تدارك ديده است. در ادامه كاظم رجب علي كارشناس مذهبي برنامه با محوريت دين، اميد، اخلاق و آگاهي با شنوندگان صحبت خواهد كرد.

دعاهاي ماه رمضان، آوازهاي عرفاني و مناجات با نويسندگي و صداي محمد صالح علا در متن ورودي برنامه فضاي بسيار شنيدني و جذابي براي شنوندگان فراهم مي آورد.

پروانه طهماسبي، تهيه كننده و سردبير، الهام شوقي گوينده، اعظم السادات ابراهيمي دستيار تهيه، سينا محمد حسن هماهنگي، نويد شادابي، معصومه مالكي و ياسر كطائيان ارتباطات و اديتور، شنوندگان راديو تهران را از موج اف.ام رديف 94 مگاهرتز همراهي خواهند كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار