"بني گانتز" فرمانده ستاد مشترک نيروهاي مسلح رژيم صهيونيستي روز گذشته با تکرار لفاظي هاي مقامات ان رژيم در مورد برنامه هسته اي کشورمان اظهار داشت که رويکرد ارتش رژيم صهيونيستي در مورد تجاوز نظامي احتمالي عليه تاسيسات هسته ايران دستخوش تغييراتي شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از دبکا فايل، وي در ادامه لفاظي هاي خود گفت "دشمن هميشه قابل رويت نيست."

فرمانده ستاد مشترک نيورهاي مسلح ارتش رژيم صهيوينستي همچنين مدعي شد که کشورمان بدنبال دستيابي با سلاح هسته اي است. وي اين ادعا را در حالي مطرح کرد که مقامات کشورمان همواره بر صلح آميز بودن ماهيت برنامه هسته اي ايران تاکيد کرده اند. 

گانتز در ادامه اظهارات خود خطاب به سربازان رژيم صهيونيستي گفت از تصميم ارتش رژيم صهيونيستي مبني بر کاهش نيروها و کارکنان نظامي آن ارتش خرسند نيست اما ارتش رژيم صهيونيستي مجبور به اين کار است و بايستي محدوديت هاي موجود را بپذيرد.

گفتني است که رژيم صهيونيستي طي ساليان اخير با بحران جدي اقتصادي مواجه شده و اين بحران به حدي بوده که اعتراضات مردمي صهيوينست را سبب شده است. دستور کاهش کارکنان نظامي ارتش رژيم صهيونيستي را نيز مي توان در اين راستا ارزيابي کرد.



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    
برچسب ها: بنی ، گانتز ، ایران ، هسته ، ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار