فرماندار ارزوئیه گفت: اگر همه کار خودشان را بر اساس الگوی سبک زندگی اسلامی انجام دهند، هیچ مشخبرگزاری فارس: سبک زندگی اسلامی مشکلات شهر و جامعه را برطرف می‌کند کلی در شهرها و جوامع پیش نمی‌آید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسین موسی‌علی شامگاه دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس ارشاد این شهرستان اظهار داشت: در تمام کره زمین 1.5 میلیارد نفر مسلمان وجود دارد، اما از این تعداد در کشورهای مسلمان اندک افرادی هستند که زندگی آنها براساس اسلام باشد.

وی افزود: در عربستان که ادعای مسلمانی می‌کنند چه اتفاقی افتاده است که حتی در برخی از موارد از کفار تندروتر هستند، چرا زندگی افراد دیگر رنگ و بوی اسلامی را ندارد.

موسی‌علی بیان داشت: ما مسلمان و شیعه هستیم، زندگی ما باید با دیگران تفاوت زیادی داشته باشد، اگر همه کار خودشان را بر اساس الگوی اسلامی انجام دهند، هیچ مشکلی در جامعه پیش نمی‌آید.

وی گفت: اگر همه وظیفه خودشان را انجام دهند، چیزی گران نمی‌شود، دلال دلالی و دغل نمی‌کند و هیچ گدایی وجود ندارد، چرا در جلسات که ما بررسی می‌کنیم در ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی کم می‌شود.

فرماندار ارزوئیه خاطرنشان کرد: انقلاب ما معمولی نبود، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و انقلاب ما بر مبنای برنامه‌ای بزرگ نوشته شده است و برای دانستن نیاز به اسلام‌شناس داریم.

وی بیان داشت: اگر برخی اسلام را دارای عیب می‌دانند، جاهل هستند، این ما مسلمانان هستیم که اسلام را کامل انجام نمی‌دهیم، پس عیب از ما است نه از اسلام و این را مدنظر قرار دهیم.

موسی‌علی ابراز داشت: دشمن برای فرهنگ ما نقشه دارد و برنامه‌ریزی و هزینه کرده است تا جوانان ما را از راه اسلام منحرف کند و در زمینه مقابله با دشمنان وزارت ارشاد وظیفه سنگینی دارد.

موسی‌علی با بیان اینکه اگر آسیب‌شناسی و کار نکنیم دشمن پیروز می‌شود و ما شکست می‌خوریم، گفت: ارشاد ارزوئیه به لطف خدا خیلی موفق بوده و نه تنها من بلکه تمام ارگان‌ها از این اداره و آقای سیف‌الدینی راضی هستند./ج1

برچسب ها: جامعه ، نقشه ، آسیب شناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.