يک فعال اصلاح‌طلب گفت: در حال حاضر با توجه به فرصتي که با انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني ايجاد شده است، بايد در راستاي تغيير نگرش و نگاه به زنان به صورت جدي وارد عمل شويم و اين انتظار نيز مي‌رود که رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران به صورت واقع‌بينانه با مقوله زنان برخورد کند.

"اشرف بروجردي"  فعال اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره توجه به مطالبات زنان در دولت يازدهم گفت: انتظار اين است که رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران با توجه به وعده‌ها و شعارهايي که در حيطه زنان مطرح شده است، به مطالبات آنها پاسخ دهد.

وي در ادامه افزود: مطالبات مطرح‌شده از سوي زنان، مطالبات فوق‌العاده‌اي نبوده بلکه حق طبيعي آن‌هاست زيرا زنان از ابتداي انقلاب اسلامي تا به امروز بهترين نقش‌ها را در کشورمان ايفا کرده‌اند اما هيچگاه به طور واقعي ديده نشده‌اند و اگر هم ديده شده‌اند، سليقه‌اي بوده است.

بروجردي تصريح کرد: در حال حاضر با توجه به فرصتي که با انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني ايجاد شده است، بايد در راستاي تغيير نگرش و نگاه به زنان به صورت جدي وارد عمل شويم و اين انتظار نيز مي‌رود که رئيس‌جمهور منتخب ملت ايران به صورت واقع‌بينانه با مقوله زنان برخورد کند.

اين فعال اصلاح‌طلب اظهار داشت: به طور حتم زنان توانمند و قدرتمندي در کشورمان وجود دارند که مي‌توانند در عرصه‌هاي مختلف مديريتي و اجرايي کارآمد باشند.

بروجردي افزود: حضور زنان در مناصب دولتي بهترين پايگاه براي اين قشر از جامعه است تا بتوانند مطالبات خود را به صورت عيني و واقعي محقق کنند.

وي تاکيد کرد: حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني براساس ديدگاه‌ها و نظراتي که دارد به طور حتم از زنان در دولت آينده استفاده خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار